Toon posts:

Meerdere e-mails tegelijk beantwoorden

Pagina: 1
Acties:
  • 2.398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een speciale map in mijn Outlook 2003 en ik zou graag als deze mensen hetzelfde antwoord willen sturen. I.p.v. kopiëren en plakken per bericht moet er toch een mogelijkheid zijn dat ik ze allemaal kan beantwoorden? Ik heb overal gezocht in Outlook en het internet heb ik ook negespeurd, helaas geen oplossing. Ook op dit forum is het al een keer gepost, maar de oplossing stond er niet bij.

Wie kan mij helpen?

MVG, Sjoerd

Verwijderd

Het enige antwoord wat ik jou kan geven is: welkom op GoT.

:)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 19:01
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:29:
Het enige antwoord wat ik jou kan geven is: welkom op GoT.

:)
Waarom post je dan?

Maar goed, reply to all niet wat je bedoelt? Werkt alleen als er een hoop mensen in de CC staan bijvoorbeeld. Anders copy/paste toch?

[ Voor 14% gewijzigd door mrFoce op 03-10-2006 12:31 ]

Verwijderd

gebruik je outlook als losstaand pakket of in combinatie met exchange?

Om meerdere mensen een mail te sturen kan je gebruik maken van het CC of BCC veld Dat is nog altijd niet volautomatisch maar zeker een verbetering tegenover alle mails 1 voor 1 te versturen. Indien je van exchange gebruik maakt kan je een mailinglist aanmaken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
gideon82 heeft wel een punt eigenlijk: verwelkomen zonder ontopic reply is gastvrij maar een beetje overdreven aangezien dat verwelkomen ook door een ander kan worden gedaan ;) (Bij dezen trouwens: inderdaad welkom!

Je kunt een autoreply nemen (middels berichtregels). Die kan je ook achteraf nog toepassen, denk ik. Als een autoreply niet voldoet en het vaak gebeurt, zou je naar VBA moeten/kunnen kijken.

Zoals vlinderbeest zegt kan je inderdaad ook gewoon een standaardmail sturen zonder dat het een reply is op het bestaande bericht.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Copy/paste en CC/BCC snap ik wel. Waar het mij om gaat is dat ik een nieuwe map aanmaak (net als bijvoorbeeld de map 'Postvak in'). Deze map noem ik 'reclame folders'. Ik heb mensen een e-mail gestuurd en iedereen die deze e-mail beantwoord komt automatisch in deze 'reclame folders' map te staan (wat ik in heb gesteld bij 'Regels en waarschuwingen'. Nadat de map gevuld is met 200 reacties, wil ik deze mensen graag allemaal een mailtje terugsturen, tegelijk. En dus niet bericht voor bericht openen, het e-mail adres kopiëren en dan plakken in een nieuw bericht.

Bedankt voor de hulp, maar 'reply to all' en auto replay (dit is al toegevoegd in berichtregels, maar als mededeling dat de e-mail in goede orde ontvangen is) werkt niet(achteraf).

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft..

MVG, Sjoerd

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:15:
Copy/paste en CC/BCC snap ik wel. Waar het mij om gaat is dat ik een nieuwe map aanmaak (net als bijvoorbeeld de map 'Postvak in'). Deze map noem ik 'reclame folders'. Ik heb mensen een e-mail gestuurd en iedereen die deze e-mail beantwoord komt automatisch in deze 'reclame folders' map te staan (wat ik in heb gesteld bij 'Regels en waarschuwingen'. Nadat de map gevuld is met 200 reacties, wil ik deze mensen graag allemaal een mailtje terugsturen, tegelijk. En dus niet bericht voor bericht openen, het e-mail adres kopiëren en dan plakken in een nieuw bericht.

Bedankt voor de hulp, maar 'reply to all' en auto replay (dit is al toegevoegd in berichtregels, maar als mededeling dat de e-mail in goede orde ontvangen is) werkt niet(achteraf).

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft..

MVG, Sjoerd
Simpele tussenoplossing is alles in 1 map gooien, daarna een sjabloon aanmaken van je antwoord mail.

Dan 1 regel aanmaken dat je dat sjabloon wil gebruiken als er 1 bericht in die map staat, niet automatisch uitvoeren. En dan handmatig uitvoeren van die regel.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
Al die mensen aan een groep toevoegen in je adresboek en dan die groep een mailtje sturen ?

Wel het mailtje als bcc versturen, anders geef je alle mailadressen in één klap weg, en dat wil je niet (en is nog eens erg onproffessioneel)

Abort, Retry, Quake ???

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 12:15
aZuL2001 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:16:
Al die mensen aan een groep toevoegen in je adresboek en dan die groep een mailtje sturen ?

Wel het mailtje als bcc versturen, anders geef je alle mailadressen in één klap weg, en dat wil je niet (en is nog eens erg onproffessioneel)
Oftwel, please test het eerst goed want ik heb het al vaker fout zien gaan. Schitterende mail maar wel met een enorme lading klanten :(
Pagina: 1