Ik heb van een advertentieburwau dat meent een telefonische overeenkomst te hebben en wav file ontvangen waaruit de afspraak moet blijken. Echter, je raadt het al alleen de eerste 10 seconden zijn te beluisteren, terwijl de file 2.15 minuten lang is. Ik heb al wat geprobeerd, maar ben er niet zo handig mee. Is er hier een wizz die me kan helpen de rest tevoorschijn te toveren? Ik krijg in het prog. Goldwave de melding dat de file size corrupt zou zijn. Mensen die willen helpen? Geef dat aub hier even aan.
Verwijderd
wavelab heeft mogelijkheden om corrupte bestanden in te laden als je de specs maar weet, zal waarschijnlijk mono/stereo 16bit 44.1khz zijn, Dit is echter geen gratis pakket en is voor pro doeleinden ontworpen en kost dus aardig wat. Ik wil je best helpen ik bezit het pakket namelijk, mits er natuurlijk geen persoonlijk dingen in staan die mij niks aan gaan.gaden schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:59:
Ik heb van een advertentieburwau dat meent een telefonische overeenkomst te hebben en wav file ontvangen waaruit de afspraak moet blijken. Echter, je raadt het al alleen de eerste 10 seconden zijn te beluisteren, terwijl de file 2.15 minuten lang is. Ik heb al wat geprobeerd, maar ben er niet zo handig mee. Is er hier een wizz die me kan helpen de rest tevoorschijn te toveren? Ik krijg in het prog. Goldwave de melding dat de file size corrupt zou zijn. Mensen die willen helpen? Geef dat aub hier even aan.
ps kunnen ze je geen nieuwe wav sturen?
Deze kan dicht, ik heb het net voor elkaar gekregen.
Bedankt voor de reactie hierboven.
Verwijderd
hoe dan? wel handig als je de oplossing voor andere gebruikers post....gaden schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:00:
Deze kan dicht, ik heb het net voor elkaar gekregen.