On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
als dit op mij sloeg, ik heb erbij gezet wat ik ge-edit heb
edit:
en ik submit nooit berichtjes om de first post te krijgen
en ik submit nooit berichtjes om de first post te krijgen
WEBN & chill (@IBKR)
Tja, de moderatie geld voor het bericht dat er dan staat. Als je dan later argumenten erbij pleurt ben je gewoon te laat. Nu ik die posting zo bekijk denk ik dat ik er een overbodig bij pleur, want die argumenten worden nu alleen opgehaald omdat die een flamebait te pakken heeft.
* DeadKennedy ging ervanuit dat hij wel begrepen zou worden
WEBN & chill (@IBKR)
Deadkennedy moet voortaan iedere flame gaan beargumenteren, want zonder een reden bij de flame is het gewoon een flame.
Dat gedoe met die first-posts, vind ik zoieso gezeik... Ik lees vrijwel altijd het artikel goed, en reageer niet om de eerste te zijn, maar wel om een goed onderbouwde reactie te geven.Op dinsdag 30 januari 2001 16:57 schreef actieman het volgende:
Eerst posten om eerste te zijn (firstposts) met een onzin berichtje en dan vervolgens het artikel gaan lezen en er iets zinnigs van editten.
damnhoe drijf je een moderator to wanhoop
zie bijvoorbeeld: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15511
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
wel, niet iedereen zet er altijd bij wat ie edit.
Het is me nu al een tijdje aan het opvallen en nu refereer ik toevallig ff aan jou.
misschein is het handig als iedereen idd ff
Het is me nu al een tijdje aan het opvallen en nu refereer ik toevallig ff aan jou.
misschein is het handig als iedereen idd ff
edit:
en
gebruikt
en
't zal wel
is goed hoor
doe ik normaal ook hoor maar ik tik nu met 1 hand omdat ik een beetsje RSI aan m'n andere hand heb en dus had ik nie zoveel zin om zoveel te tiepen
blijkt nu dat ik het tegendeel bereikt heb he
is goed hoor
doe ik normaal ook hoor maar ik tik nu met 1 hand omdat ik een beetsje RSI aan m'n andere hand heb en dus had ik nie zoveel zin om zoveel te tiepen
blijkt nu dat ik het tegendeel bereikt heb he
WEBN & chill (@IBKR)
je zou natuurlijk ook kunnen inbouwen dat een edit resulteert in een soort addendum op je eerdere bericht, een soort toevoeging als het ware.
Bijvoorbeeld gescheidden door een streep -------
of in een ander lettertype.
al is dat wel lastig met typo's...
Bijvoorbeeld gescheidden door een streep -------
of in een ander lettertype.
al is dat wel lastig met typo's...
ander lettertype toch nie
of gewoon bold
krijg je dus zoiets als je eerst dus met een z schreef ofzo
of gewoon bold
krijg je dus zoiets als je eerst dus met een z schreef ofzo
WEBN & chill (@IBKR)
Waarom? als je iets wijzigd zijn dat meestal spelfouten. Als je iets wezenlijks toevoegt of weghaalt, dan wordt je alleen op je nieuwe posting gemodereerd. De oude moderaties blijven alleen staan (en terecht).
Truc is dus een posting niet wijzigen, dus doe het in 1 keer goed. Als je daarna iets toevoegd en je voelt je dan ondergewaardeerd dan heb je gewoon pech.
* Delerium hoeft geen verschillende fonts, kleuren etc te zien. KISS
Truc is dus een posting niet wijzigen, dus doe het in 1 keer goed. Als je daarna iets toevoegd en je voelt je dan ondergewaardeerd dan heb je gewoon pech.
* Delerium hoeft geen verschillende fonts, kleuren etc te zien. KISS
Het lijkt me ook niet zo'n probleem. Gewoon duimen dat er snel gemod wordt zolang de reactie nog overbodig is
Wel vervelend is het wanneer de oorspronkelijke inhoud wordt verwijderd en door iets totaal anders wordt vervangen. Als ik zoiets zie (maar dat kan je alleen maar zien als er al gereageerd is op de oorspronkelijke inhoud) gaat 'ie acuut naar beneden
Pagina: 1