Toon posts:

iPOD Video: help me aub...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wordt zo stilletjes aan wanhopig. Hier het probleem:

Ik werk met WINDOWS (da is al niet onbelangrijk waarschijnlijk) en ik heb GROTE problemen om gedownloade muziekvideos op iPOD (60gig) te krijgen. iTUNES laadt de videos correct in maar dan begint de miserie: overzetten naar iPOD lukt NIET. Soms neemt iPOD 1 van de 15 videos over maar dan zie ik ENKEL beeld en krijg ik geen geluid. De andere 14 videos blijven in iTUNES zonder dat ze nar iPOD "verhuizen". Ik heb nu geprobeerd om alles nog eens apart te converteren in iTUNES zelf maar dan is het probleem nog niet van de baan want dan krijg ik zelf geen geluid meer in iTUNES zelf (het beeld blijft wel). ALs ik naar de opties van het geluid bestand kijk dan staat er bij geluid: niet beschikbaar...
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen want ik weet het echt niet meer...

Dank je wel!!!

ps: mp3's overzetten lukt PERFECT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Neem eens een gewoon .avi filmpje en converteer het met Videora (dacht ik) naar de .mp4 standaard. Sleep vervolgens het output bestand naar je iPod dmv iTunes. Koppel je speler af en bekijk de video. Speelt het nu wel goed af? Zo niet dan zou ik eens naar een Apple Store gaan, is zowiezo een leuke ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AVI filmpjes worden niet eens herkend door iTUNES... Ik kan enkel MPEG's in mijn bibliotheek steken... Ik zoek het programma wel op en probeer het één dezer dagen eens...

Nog tips welkom uiteraard... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:25:
AVI filmpjes worden niet eens herkend door iTUNES... Ik kan enkel MPEG's in mijn bibliotheek steken... Ik zoek het programma wel op en probeer het één dezer dagen eens...

Nog tips welkom uiteraard... :)
Dat het niet herkend wordt zal wel, maar daar heb je ook niks mee te maken :) Gewoon een .mp4 naar je iPod slepen en iTunes zal het op je iPod zetten.

Dat converter programma:
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Jammer genoeg vereist het .net installatie...

[ Voor 11% gewijzigd door Gamo op 03-10-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Misschien een losse flodder, maar welke versie iTunes en iPod firmware gebruik je?
Tot en met iTunes versie 6 bv. worden videos van het type 'TV Show' wel overgezet op de iPod maar die zijn dan niet (zonder meer) zichtbaar op de afspeellijsten. Vanaf versie 7 gaat dat wel goed.
Enne... gedownloade muziekvideo's: zijn dat muziek video's van iTunes?

Tip van Gamo lijkt mij overigens ook een goede test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Probeer is video's over te zetten via Anapod Explorer (ipv iTunes) (uiteraard wel de laatste versie nemen!)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:49
Als je een filmpje met itunes convert krijg je idd met de meeste filmpjes geen geluid, codecs enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iTUNES geupgrade tot laatste nieuwe versie die dit weekend (dacht ik) uit gekomen is.

Ik heb nog geen tijd gehad om de voorgestelde oplossingen te proberen maar ik hou jullie zeker op de hoogte. Alvast bedankt allemaal!!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen alles kunnen testen enz... EN...? Het werkt PRIMA!! Merci!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:10:
Ondertussen alles kunnen testen enz... EN...? Het werkt PRIMA!! Merci!!
:/
Pagina: 1