Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Lees ook de GPU FAQ, het support forum wordt atm overspoelt door mensen die dat niet doen:
http://folding.stanford.edu/FAQ-ATI.html
Voor meer specifieke GPU info, zie het GPU forum op Folding-Community:
http://forum.folding-community.org/viewforum.php?f=54
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
What about video cards with other (non-ATI) chipsets?
The R580 (in the X1900XT, etc.) performs particularly well for molecular dynamics, due to its 48 pixel shaders. Currently, other cards (such as those from nVidia and other ATI cards) do not perform well enough for our calculations as they have fewer pixel shaders. Also, nVidia cards in general have some technical limitations beyond the number of pixel shaders which makes them perform poorly in our calculations.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Nope, heb het gisteren geprobeerd met Sapphire Radeon X1800 XL 256 MB DDR3 kaart, maar dan krijg je de volgende melding:Mr_Dark schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:58:
is het voor nu alleen nog maar voor de X19xx serie of zou ik ook mijn 9800Pro kunnen gebruiken?
Wellicht in de toekomst wel maar de huidige client is alleen te gebruiken met een X1900 of X1950.At present, only Radeon X1900 graphic cards are supported, you may wish to consider running our standard client, wich you can download at folding.stanford.edu

Anoniem: 100386

Bovendien maaken bijna alle standaard-ventilator van Ati-Kaarten een schrikbarend geluid ... niet iets waar ik graag 24/7 naar zou willen luisteren.
Kortom, moet bijna wel gaan zitten modden aan je GraKa om e.a. een beetje knap te regelen ... maar dan kan je je RMA wel weer vergeten. En wat nu als blijkt dat je dure X1900 gewoon naar de knoppen gaat door die GPU-client ...dan zit je mooi met de brokken ...
Die kachel is in de winter dan wel weer handig scheelt weer stookkostenniels88 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:03:
Hoeveel watt verbruikt een x1900 bij full load? Toch al zeker boven de 100watt. Dus als jullie de stroomrekening betalen, vind ik het goed. (Afgezien van de enorme kachel)
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Zie die extra stroomkosten maar als donatie aan een goed doel. Dus runnen die Koe op je GPUniels88 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:03:
Hoeveel watt verbruikt een x1900 bij full load? Toch al zeker boven de 100watt. Dus als jullie de stroomrekening betalen, vind ik het goed. (Afgezien van de enorme kachel)
* Bravo probeert zijn eigen stroomkosten een beetje te drukken

Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
Ik merk wel dat de client beter draait als ik het pakket maar op 1 CPU core laat draaien, op een of andere manier probeerd hij anders beide cores te gebruiken, maar samen minder effectief dan 1.
Daarnaast ben ik heel erg benieuwd naar de outputs van me X1900XT @ XTX
Anoniem: 145681
volgens wat ik op het forum gelezen heb (ja, alle info is gelezen en niet zelf getest bij gebrek aan geschikte GPU) valt het gebruikte wattage nog goed mee en moet ook de fan niet overdreven hard draaien. Het zou de temperatuur maar met een graad of 10-15 doen stijgen (minder dan in games) en het extra verbruik zou vergelijkbaar zijn met het verschil tussen CPU idle en full loadAnoniem: 100386 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:56:
Ik ben benieuwd hoe e.a zich zal ontwikkelen. Want een X1900XT is vlgs. mij nu niet een ideaal apparaat om continue op 100% load te laten draaien. Er zijn nu al regelmatig dingen te lezen over "artifacts" en andere toestanden, die eenvoudigweg met oververhitting te maken hebben. En in dit geval leiden "artifacts" tot Early-unit-End verschijnselen (waar ze zich bij Stanfort over verbazen, want ze hebben het nog niet kunnen reproduceren).
Bovendien maaken bijna alle standaard-ventilator van Ati-Kaarten een schrikbarend geluid ... niet iets waar ik graag 24/7 naar zou willen luisteren.
Kortom, moet bijna wel gaan zitten modden aan je GraKa om e.a. een beetje knap te regelen ... maar dan kan je je RMA wel weer vergeten. En wat nu als blijkt dat je dure X1900 gewoon naar de knoppen gaat door die GPU-client ...dan zit je mooi met de brokken ...
van de cat's 6.10 is er ook een BETA speciaal voor F@H client, zodat ie het wel doet:smoking2000 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:56:
Alvast een goede tip: gebruik de 6.5 drivers voor je X19x0 ATI GPU, de 6.10 drivers zijn buggy icm met F@H. Hier wordt atm door ATI aan gewerkt.
Catalyst Beta 6.10 Display Driver for Folding@Home Client
(copy-paste vanuit het ati-nieuwsdiscussie topic)
ATI heeft snel gewerkt dus
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
En voor diegene dus nu de regular draaien en de goede hardware hebben, die kunnen misschien overgaan op alleen de GPU versie... Is sneller en beter dan de reguliere versie.
Mooooooeeeee......
Dual dualcore opterons met zo'n kaartje... of 2... jammie
Maar ik wacht eerst wel even af hoe het gaat 'in het wild' met de client. Maar als het lekker werkt upgrade ik hier ook wel van videokaart
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Anoniem: 63996
dual core opterons ? welke planeet woon jij ? mijn core 2 extreme doet deed over een 600 punter max 21 tot 24 uur. zie ik een opteron nog niet doen en zeker niet voor dat geldBastien schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:27:
Hmm... de waardering is (voorlopig)4 keer hoger dan normale WU's... niet slecht. Niet dat ik zo'n kaart heb, maar je zou erover gaan denken
Dual dualcore opterons met zo'n kaartje... of 2... jammie
Maar ik wacht eerst wel even af hoe het gaat 'in het wild' met de client. Maar als het lekker werkt upgrade ik hier ook wel van videokaart
Anoniem: 132168
Het is veel meer dan drie keer, kijkend naar de statistieken:Black Piet schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:19:
Dus even voor mijn duidelijkheid....Je kan met een dualcore en een X1900XT dus drie keer Folding draaien?![]()
En voor diegene dus nu de regular draaien en de goede hardware hebben, die kunnen misschien overgaan op alleen de GPU versie... Is sneller en beter dan de reguliere versie.
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats
Deze gegevens heb ik een 20 min. geleden gepost in een ander forum, nu zijn ze alweer iets bijgewerkt, naar boven zelfs:TFLOP / Active CPUs
Windows: 145 / 152672 = 0.000949748 TFLOP / client
GPU: 10 / 142 = 0.070422535 TFLOP /client
GPU increase vs. CPU:
0.070422535 / 0.000949748 = ~74.15x
Dit is gewoon echt niet te gelovenGPU: 11 TFLOP / 150 clients => 0.073333333 TFLOP / client
Edit:
Let wel: dit is puur kijkend naar de rekensnelheid, niet naar de punten/WU.. maar dan nog
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 132168 op 03-10-2006 21:11 ]
Mooooooeeeee......
Ik heb nog geen echte WU/Frame tijden gezien.. maar met een factor 70 verschil, gemeten met minstens 150 machines aan de GPU kant, moet je altijd meer punten per dag hebben.Black Piet schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:35:
Dan wordt het idd interessant om ook Folding te draaien. Mooi verschil, maar het verschil in positieve zin krijg je ook in puntenaantal?
Edit:
Ik vergeet nog te noemen dat je je op dit moment nog wel moet realiseren dat het allemaal beta-testen is!
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 132168 op 03-10-2006 21:45 ]
Anoniem: 26032
Op de planeet waar ze dual en quad socket borden maken? Ik denk niet dat jouw core 2 extreme met twee cores het haalt van een 4 core Opteron beestje. Het gaat natuurlijk niet over de tijd van één 600 punter ofzo, het gaat om hoeveel werk je in totaal verzet krijgt. Ok, ik weet ook wel dat je dual socket borden met core 2 afgeleiden (Woodcrest) hebt, maar van die prijzen word je ook niet vrolijk. En ik gok dat je voor de prijs van je core 2 extreme twee dual core Opterons kunt aanschaffenAnoniem: 63996 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:20:
dual core opterons ? welke planeet woon jij ? mijn core 2 extreme doet deed over een 600 punter max 21 tot 24 uur. zie ik een opteron nog niet doen en zeker niet voor dat geld
En wie weet heeft hij nog een Pentium III doosje draaien... dan is een Opteron doos (dual core of niet) een flinke vooruitgang als je 't mij vraagt. Je moet nu eenmaal roeien met de riemen die je hebt, en bij de ene zijn die al wat korter dan bij de andere
Met de GPU daarentegen ligt de score van de benchmarkmachine al op 440 ppd, oftewel het 4voudige van de 'benchmarck-CPU-ppd-score' (zal wel geen correct woord zijn, maar hopelijk snappen jullie wel wat ik bedoel). Dus met een degelijke GPU ben je gewoon verzekerd van een monsterscore met je gewone thuispc, hetgeen je met de CPU client niet echt hebt
Dus...je kan gaan testen zonder er punten voor te krijgen....Anoniem: 132168 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:43:
Ik heb nog geen echte WU/Frame tijden gezien.. maar met een factor 70 verschil, gemeten met minstens 150 machines aan de GPU kant, moet je altijd meer punten per dag hebben.
Edit:
Ik vergeet nog te noemen dat je je op dit moment nog wel moet realiseren dat het allemaal beta-testen is!
Mooooooeeeee......
Anoniem: 42145
Tja, niet de bedoeling natuurlijk. Volgens die zelfde draad heb je een groot probleem als ze e.a. "uitvinden", dan ben je al je punten in één keer kwijtemphasisNL schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:33:
Op XS kwam ik tegen dat ze de client ook op een X1800 draaien, door simpelweg even met een hex editor "X1900" te vervangen door "X1800". heb zelf niet zo'n videokaart, maarik denk dat er best wel mensen intresse hierin hebben
Zou een X800 ook niet iets kunnen bijdragen... of wordt het toch tijd voor een nieuwere GPUAnoniem: 145681 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:14:
Nee hoor. Op het officiele forum zijn ze ook zeer geinteresseerd naar de resultaten van een X1600. En een hoop mensen doen er melding van hun X1800 zonder dat er klachten komen
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Ze hebben volgens mij namelijk ook alle drie (16xx, 18xx en 19xx) dezelfde achterliggende structuur.
Ik ga iig niet direct naar de winkel lopen voor een nieuwe GPU aan te schaffen.
De videokaart trekt dus de volle 30A, dus ik vermoedt dat het folden geen 80watt kost, zoals genoemd, maar wel ruim 125. Maargoed, ik ga zo slapen en morgen zal ik hem even lekker laten draaien. Wie weet krijg ik dan meer output te zien, want op korte termijn gebeurt er nog niet veel anders dan dat de temp rond de 90C schommelt en de fanspeeds rond de 36-50% blijven hangen. Eigenlijk net iets te lawaaierig voor daily office use, of je moet een muziekje opzetten ofzo.
Ik heb er net 2 completed volgens mij, leuk
[ Voor 29% gewijzigd door frankknopers op 05-10-2006 00:24 ]
Goud is geen geld
Zou het niet beter zijn om als je aan het folden bent de GPU een stuk onder te clocken dan? Op die manier heb je waarschijnlijk nog steeds een flinke speed boost voor je folden (hoewel dan niet zo exteem als mogelijk is) en hou je ook een beetje normale temperaturen en stroom verbruik.Frank_Knopers schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:20:
De GPU wordt na 4 minuten draaien ongeveer 88 graden C, wat gelijkwaardig is aan een 3D game als Call of Duty 2, Farcry of Company of Heroes. De stockkoeler maakt iig wel aardig wat lawaai met deze cleint draaiende (tussen de 36 en 50%)
Als je toevallig tijd en zin hebt, zou je dan eens een temp reading kunnen doen onder 1 of meerdere niveau's van onder clocking?
Dan heb ik nog een vraag aan jullie: Waar, wanneer en hoe worden mijn uitgevoerde berekeningen geuploadt? Zolang ik het resultaat van mijn werk (en stroomverbruik) niet zie, heeft het voor mij niet veel zin om deze client te blijven draaien. Weet iemand van jullie daar meer van? Wat gebeurt er met die completed packages? Ik heb er inmiddels 41 (41x6 = ruim 4 uur Folding@Home).
Goud is geen geld
Dat scheel toch al behoorlijk. 18 graden voor maar 2 minuten verschil vind ik toch wel de moeite waard. Als het op bijvoorbeeld 416/500Mhz nog eens 18 graden scheelt en maar 2 minuten verschil zou het voor mij helemaal de moeite waard worden. Eigenlijk zou iemand een grafiek van kloksnelheden vs temp en kloksnelheden vs reken tijd / package moeten maken.Frank_Knopers schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:40:
Ik heb hem ook al op 2D speeds laten folden. De fan is dan inderdaad stiller en de kaart wordt dan geen 88 maar ~70 graden. Het folden van 1 package duurt op 650/775 ongeveer 6 minuten. Op 500/600MHz 2D speeds duurt eenzelfde package ruim 8 minuten.
Hoe laag kun je eigenlijk gaan met de clock? (jammer dat die ATI tools nooit een test hebben voor "test lowest" naast "test max".
Is eigenlijk elke package even groot kwa rekentijd?
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Asus ATi EAX1950XTX werkt die client daar ook op ???
Interesante vraag, zou de client ook op een dual GPU draaien en dan automatisch load belancen, of moet je hem 2x opstarten zoals bij de CPU client?Anoniem: 63996 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:22:
stomme vraag maar ik heb dus deze kaart ( 2 x )
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Soul, install de client en probeer het uit. Als de client niet officieel gesupport wordt laat de client dat weten. Als de kaart een R580 ATI GPU heeft moet het werken.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 63996 op 06-10-2006 22:02 ]
Dat kan niet. Er zijn nog geen core 2 cpu's met ingebouwde (on-die) GPU, laat staan 2Anoniem: 63996 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:01:
ik probeer het heb er 2 in mijn core 2 zitten
ATI Radeon X1900 Crossfire heb ik.
Wat moet ik bij team in vullen ?
Of zullen we maar een: "DPC ATI Radeon X19X0 Team Xtreme" oprichten ofzo.
Maar ik ga er weer is in verdiepen, hoe het werkt enzo.
Ffies uitgekiend virtualiserenAnoniem: 63996 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:01:
ik probeer het heb er 2 in mijn core 2 zitten
1 Core --> 1 GPU in 1 virtualisatie, en de andere core en de andere GPU In de 2e virtuele PC.
Het klinkt te mooi om waar te zijn, en wss kan het helemaal niet. Maar virtualiseren is wss wel de manier om 2 van die clienten te kunnen draaien
zal ik bongo eens op je afsturen ?flowerp schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:08:
[...]
Dat kan niet. Er zijn nog geen core 2 cpu's met ingebouwde (on-die) GPU, laat staan 2
ik heb 2 van die kaarten in mijn core 2 xrteme zitten .
Maakt niet uit wat je als user invult, als het teamnr. maar 92 is.nFo schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:11:
Ga ik ook is doen.![]()
ATI Radeon X1900 Crossfire heb ik.
Wat moet ik bij team in vullen ?
Of zullen we maar een: "DPC ATI Radeon X19X0 Team Xtreme" oprichten ofzo.
Maar ik ga er weer is in verdiepen, hoe het werkt enzo.
Bij user kan je nog submembers genereren door een null achter username en dan membername, dus je moet de '0' in de username vermijden al je dat niet wil.
Bijv:
Username: [DPC]Radeon_Team
Team number: 92
Dus als jij daar submember van bent (moeten er wel meer dan een zijn)
Username: [DPC]Radeon_Team0nFo
Maar dus ook indien je X19X0 gebruikt, is de '0' een scheidingsteken.
bijv:
Username: [DPC]Radeon_X19X0Team_Extreme
Dat verklaard de prroject modificatie van gister 20:00:Posted: Yesterday at 00:18
We have been examining the GPU Core and how it runs on donor machines. After some initial core problems, it appears that the code is working well for the most part (with just some cosmetic issues, which we are working on). Donors have had success with both the 6.5 and 6.10 ATI drivers and so we suggest that if one is giving problems, to switch to the other.
The primary issue now appears to be the CPU use of the GPU core. Due to how graphics drivers work in Windows, the CPU must poll to see if the GPU has completed. This polling is very CPU intensive (as the GPU does complete its work fairly quickly). We are working on a fix to this, but it is also likely that future GPU cores may use CPU power for scientific calculations which cannot be run on the GPU.
Thus, we are asking donors who run the GPU core to leave some CPU power (~1 core) available for GPU's to use. We need to compensate donors for this additional use of resources, so the points have been increased. The very idea of a GPU core and GPU software is new, so we are still working out what's the best way to handle these issues, but in general, we will of course award points based on the hardware used -- more hardware used, more points. As we develop the GPU core, the points may need to be changed (possibly up, especially if more CPU is used, possibly down if essentially no CPU is needed).
We'd also like to thank all the beta testers who have given us great feedback. It's still very early for our GPU core, but the future is already looking very bright.
1
2
3
4
| Modified project: 2711 credit: 220.00 -> 330.00 Modified project: 2721 credit: 220.00 -> 330.00 Modified project: 2723 credit: 220.00 -> 330.00 Modified project: 2725 credit: 220.00 -> 330.00 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| bas@anubis:~/projects/qd-tools/gpu-client-dir/work$ head -15 wudata_04.log Log file opened: nodeid 0, nnodes = 1, host = unknown, process = 2488 :-) G R O M A C S (-: Groningen Machine for Chemical Simulation :-) VERSION 3.1.4 (-: Copyright (c) 1991-2002, University of Groningen, The Netherlands This program is free software; you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at your option) any later version. :-) mdrun_gpu (-: |
Wel jammer dat de wuinfo_04.dat niet de juiste informatie heeft. Nu missen we de het aantal (voltooide) steps voor die WU:
1
2
3
4
5
| bas@anubis:~/projects/qd-tools/hacking/gpu-progress/gpu-client-dir$ ./wuinfo | head -4 index 0: Core: Core_78 Name: Gromacs Progress: ??? (0 of 0 steps) |
Dat zou toch echt Core_10 moeten zijn. En WU name klopt nog niet.
En hoeveel tweakers hier laten hun koeien nu echt grazen op een GPU?smoking2000 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:17:
Gezien je 660 PPD voor de GPU client krijgt lijkt me dat je scores idd goed de lucht in gaan
Omdat bij het starten van een 3D game de client ermee kapt, moet ik er wel aan denken het na een spel weer op te starten. Met een 3D screensaver gebeurt hetzelfde.
Yobby
Wat overigens bekende problemen zijnYobby schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:59:
Omdat bij het starten van een 3D game de client ermee kapt, moet ik er wel aan denken het na een spel weer op te starten. Met een 3D screensaver gebeurt hetzelfde.
En met de v0.09 core wordt gewerkt aan SMP support, dus zal het in de toekomst mogelijk zijn om F@H op meerdere GPUs tegelijk te draaien.Known Bugs
[...]
2. The GUI Client will automatically quit when running fullscreen directx apps (games), it may be a little slow at doing this though
[...]
Known compatibility issues
[...]
4 Several Windows features cause the GPU context to be lost from the client. When this happens the client closes and must be restarted manually. The following operations are known to cause this behaviour: Pressing CTRL+ALT+DEL to access the Windows Security Dialog (Win XP Pro and Win 2000) ; Pressing WIN+L to either switch user (Win XP Pro/Home) or to Lock Windows (Win XP Pro) ; Initiating a remote RDP session to the local machine. If you want to access task manager without loosing GPU context, you can press CTRL+SHIFT+ESC, or right click on the taskbar and select Task Manager. This is not a bug, but a fundmental limitation of Windows when used for GPU computation.
5 Screen saver mode in the GUI does not work. This is an issue with DirectX and likely cannot be easily resolved.
Ik heb begrepen dat de GPU-client draait op alle 19xx GPU's, dat klopt toch ? Ben ik abuis als ik denk dat hij dan ook wel zal werken op de aanstaande 1950PRO ... op AGP ??
Het ziet ernaar uit dat de GPU client idd ook op de 1950Pro gaat draaien:Anoniem: 100386 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:
Even een vraagtussendoor;
Ik heb begrepen dat de GPU-client draait op alle 19xx GPU's, dat klopt toch ? Ben ik abuis als ik denk dat hij dan ook wel zal werken op de aanstaande 1950PRO ... op AGP ??
Vester:
That card has only 12 pixel pipelines (36 shaders). My AGP X1650 Pro with 12 pixel pipelines runs at 600 MHz (vs 580 core) and my frames are ~20 minutes. I wouldn't expect much better from the X1950 Pro although it has GDDR3 memory at 1400 MHz instead of GDDR2 at 800 MHz.
_r2w_ben:
That listing is incorrect. Your card has 4 pipelines * 3 = 12 pixel shaders. The X1950PRO has 12 pipelines * 3 = 36 shaders. An X1950PRO should perform between an X1900GT and X1900XT.
Vijay Pande:
It's our expectation that the 1950Pro should do well as rw2_ben described above.
Also, there should be an AGP version of the X1950Pro, which would change the balance for donors with older machines: eg an older P4 + 1950Pro should be a great GPU machine and would go from ~100PPD to a reliable 880 PPD using 3D clocks (at a cost of ~$250!). That's likely the easiest way to upgrade a folding farm for lots more points and much better points per Watt as well.
Hij installeerd niet omdat hij de IDs van de kaart checkt tegen een tabel met known-good kaarten, met een hexeditor kan je deze lijst bewerken om zo de client ook op officieel niet gesupporte kaarten draaiende te krijgen.emphasis schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:07:
Geen idee, gewoon proberen. als het niet kan, installeert hij nog niet eens en ben je er snel genoeg achter
Dus als de client niet installeerd betekend dat niet dat die kaart het niet kan/doet. Het betekend alleen dat hij niet in de lijst met officieel goedgekeurde kaarten staat. Time will change this
Ik zou zeggen lees de thread die ik gepost heb, en probeer net als Vester de AGP kaart aan de praat te krijgen en post de resultaten in het GPU forum zodat Pandegroup er rekening mee kan houden.
smoking2000 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:09:
[...]
Het ziet ernaar uit dat de GPU client idd ook op de 1950Pro gaat draaien:
[...]
Een extra argument om over te gaan tot verbetering van de grafische capaciteiten van mijn trouwe veredelde rekenmachien
Nu nog een client die ook 7900GT(x) kaarten accepteert, en ik ben helemaal klaar
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 31-10-2006 11:13 ]