Doen er mensen van DPC mee aan het distributed computing project "Assault on 13th Labour"? Hier proberen ze een bericht met een RC5-64 codering te kraken om een 'puzzel' in PerplexCity op te lossen. Helaas zijn de stats, behalve een totaal overzicht, zo goed als niet aanwezig met "Assault on 13th Labour" waardoor het lastig is om te zien wat je zelf gedaan hebt invergelijking met anderen (de client wel het aantal verwerkte units weer bij het opstarten, maar zover ik heb kunnen ontdekken is dat het enige punt waar je kan zien hoeveel werk je verzet hebt). Je kan echter wel leuke prijzen winnen als jouw pc de juiste oplossing achterhaalt. Dit keer geen geld prijs maar een verzameling van allerlei goodies die voornamelijk met PerplexCity te maken hebben. Maar er zitten ook posters, t-shirts, stickers en bekers in die natuurlijk altijd wel van pas komen.
Op dit moment heeft mijn computer er 2525 units op zitten. En is druk bezig om verder te zoeken. Voor de mensen die zouden willen weten hoelang het project nog door zou gaan (als de juiste oplossing pas op het laatst gevonden zou worden) is dit bericht wellicht intressant:
De client kan van deze pagina gehaald worden samen met een installatie handleiding.
Op dit moment heeft mijn computer er 2525 units op zitten. En is druk bezig om verder te zoeken. Voor de mensen die zouden willen weten hoelang het project nog door zou gaan (als de juiste oplossing pas op het laatst gevonden zou worden) is dit bericht wellicht intressant:
Voor meer informatie heb je de website: http://www.13thlabour.tk/Bron: The 13th labour - LiveJournal
We are currently down to about 80000 WU's per day.
We have about 6 million WU's to run in phase I - so thats another 75 days.
We have 20 million Phase II WU's to process. The good news about them is they run in approx 1/3 the time, so let us be generous and say we would do 250000 Phase II WU's per day - that gives us up to 80 days of that.
Therefore we are looking at approximately 150 days to complete the current chose work space.
De client kan van deze pagina gehaald worden samen met een installatie handleiding.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.