[Frontpage 2003] Hoe tekst invoegen (insert)?

Pagina: 1
Acties:

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03-2025

Ridder

Advanced Moo Device

Topicstarter
Tja...ik ben bezig een website te vertalen en dat doe ik in Frontpage 2003.
Het zou erg makkelijk zijn wanneer ik de nederlandse teks gewoon kon overschrijven met de engelse tekst.
Dat werkt echter niet: het is telkens een stukje NL vertalen naar EN en dan NL tekst wissen.....veel onnodige handelingen.

In Word etc. kan ik wel gewoon overschrijven dmv de INSERT toets.
Maar in Frontpage werkt dat niet...

Suggesties????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
1 Vraagteken = vraag, N vraagtekens = kapot toetsenbord (of wat Terry Pratchett er over zegt :P ). Ik haal er even een paar uit de titel.

Ga dit niet middels overschrijven vertalen. Dan krijg je de meest verschrikkelijke letterlijke vertalingen. Vertaal per alinea, eventueel per zin, nooit per woord.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:02

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je niet gewoon eerst de lap tekst vertalen en dan pas in Frontpage 2003 die tekst erin zetten?

Wauw, een sig!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Topicstarter
Het gaat niet om het vertalen....dat wordt gedaan door een persoon met Engels als moedertaal...

Mijn probleem is: in Word kan ik gewoon overschrijven (bijv. dmv de insert-toets) en wanneer ik hetzelfde doe in Frontpage, werkt dat niet....alles op dezelfde PC met hetzelfde toestenbord.

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:02:
Kan je niet gewoon eerst de lap tekst vertalen en dan pas in Frontpage 2003 die tekst erin zetten?
Zou kunnen, maar dat is allemaal extra werk.
Ik heb de HTML-bestanden en dan zou het het makkelijkst en snelst zijn wanneer ik gewoon kon overschrijven...zoals in Word, kladblok en wat al niet meer.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb de HTML-bestanden en dan zou het het makkelijkst en snelst zijn wanneer ik gewoon kon overschrijven...zoals in Word, kladblok en wat al niet meer.
Bepaald niet, aangezien je dan ook codes overschrijft.
Selecteer de tekst die je kwijt wilt, druk op del, druk op ctrl-v, klaar. Of mis ik wat?

offtopic:
Gebruik ipv. een nieuwe post, ajb de edit toets als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen aan een bericht terwijl niemand heeft gereageerd ;) En ik gok dat er weinig Tweakers zijn die Frontpage gebruiken (i.t.t. andere HTML editors), dus verwacht niet al te veel antwoord.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1