aom extensie hoe en waaraan koppelen?

Pagina: 1
Acties:

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb van de week lopen kloten waardoor een nieuwe windows installatie nodig was. Ik heb deze over de oude heen gegooid.

Nu ben ik bezig met de software die ik gebruik opnieuw te installeren.

Omdat ik ook PDFs wil kunnen lezen heb ik bij adobe, adobe reader gedownload. Echter dan krijg ik een aom file waar windows momenteel nog niks mee kan.
Ook als ik de exefile zoek (en die heb ik gevonden) dan krijg ik direct na het opstarten de volgende foutmelding:
c:\DOCUME~1\............\707.....aom

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm
Nu blijkt dat aom.exe een programma is waarmee dat zou moeten werken. ( http://www.auditmypc.com/process/aom.asp ) Maar als ik bij adobe daar op zoek kom ik geen stap verder.

Ik doe ergens iets fout, maar ik zit behoorlijk vast wat ik nu moet koppelen en hoe ik eventueel aan aom.exe moet komen (want dat hele bestand staat niet op mijn pc)

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Download Manager Online Manager Shortcut

The Adobe Download Manager works directly with Adobe servers to help manage the process of downloading Adobe Reader software (installers, mostly) and other Adobe files. AOM files can launch and resume the download process. It's possible an AOM file will open Adobe After Effects instead of the Download Manager. If so, drag the file onto the Download Manager Icon to start it.
:)

Een directe link naar Adobe Reader 7.0.8: http://ardownload.adobe.c.../AdbeRdr708_DLM_nl_NL.exe
Die start bij mij gewoon een download manager en downloadt Adobe Reader naar dezelfde locatie.

[ Voor 17% gewijzigd door Rone op 03-10-2006 09:53 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke versie van Adobe Reader heb je gedownload? En begrijp ik nou goed dat zelfs de setup niet werkt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb de volgende versie geprobeerd:

nederlands 7.07 (exefile)
engels 7.08 (aomfile)
nederlands 7.08 (aomfile)

ook bij de eerste krijg ik dus de foutmelding. Windows snapt niet wat hij er mee aan moet. op de een of andere manier.

maar ik zal de download manager eens zoeken en kijken of ik hem daarmee aan het werk krijg.

edit:

Een directe link naar Adobe Reader 7.0.8: http://ardownload.adobe.c.../AdbeRdr708_DLM_nl_NL.exe
Die start bij mij een download manager en download Adobe Reader naar dezelfde locatie.

die geeft dus de bovenstaande foutmelding bij mij

/edit2:

niks werkt, heb nu maar een workaround gebruikt en foxit geinstalleerd, dan kan ik iig PDFs lezen, maar de integratie in FF is maar half nu. links op webpagina's werken 'ok'. maar pdfs als bookmark of via msn (bijvoorbeeld) werken totaal niet. Dan moet ik de paginabron opslaan om de pdf te kunnen lezen of ergens een linkje maken waar ik op kan klikken, erg omslachtig allemaal.

[ Voor 52% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-10-2006 12:04 ]

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Ik kwam dit tegen op adobe.com.
niet exact jouw probleem, maar probeer de oplossingen eens..

http://www.adobe.com/support/salesdocs/1008538.html

[ Voor 42% gewijzigd door xzenor op 03-10-2006 13:00 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
whoei!

volgens mij werkt het. Top, bedankt.

Pagina: 1