Ik heb van de week lopen kloten waardoor een nieuwe windows installatie nodig was. Ik heb deze over de oude heen gegooid.
Nu ben ik bezig met de software die ik gebruik opnieuw te installeren.
Omdat ik ook PDFs wil kunnen lezen heb ik bij adobe, adobe reader gedownload. Echter dan krijg ik een aom file waar windows momenteel nog niks mee kan.
Ook als ik de exefile zoek (en die heb ik gevonden) dan krijg ik direct na het opstarten de volgende foutmelding:
Ik doe ergens iets fout, maar ik zit behoorlijk vast wat ik nu moet koppelen en hoe ik eventueel aan aom.exe moet komen (want dat hele bestand staat niet op mijn pc)
Nu ben ik bezig met de software die ik gebruik opnieuw te installeren.
Omdat ik ook PDFs wil kunnen lezen heb ik bij adobe, adobe reader gedownload. Echter dan krijg ik een aom file waar windows momenteel nog niks mee kan.
Ook als ik de exefile zoek (en die heb ik gevonden) dan krijg ik direct na het opstarten de volgende foutmelding:
Nu blijkt dat aom.exe een programma is waarmee dat zou moeten werken. ( http://www.auditmypc.com/process/aom.asp ) Maar als ik bij adobe daar op zoek kom ik geen stap verder.c:\DOCUME~1\............\707.....aom
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm
Ik doe ergens iets fout, maar ik zit behoorlijk vast wat ik nu moet koppelen en hoe ik eventueel aan aom.exe moet komen (want dat hele bestand staat niet op mijn pc)
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.