[XP] Vensters naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-03 13:22
Ik heb een probleempje als ik op de taakbalk twee (of meerdere) vensters selecteer en kies voor 'naast elkaar'. Het meest linkse scherm op mijn beeld correspondeert met de meest rechtse knop op de taakbalk en andersom... Waarschijnlijk mijn fout, maar een korte zoektocht op google leverde geen helaas geen whack met de enige echte oplossing op. Iemand hier suggesties?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kwestie van volgorde van openen.. Eerst geopend = rechts, laatst = links, dus als je gewoon je windows van rechts naar links allemaal aanklikt en dan gaat windowen doet ie het wel goed

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Triggy
Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet om ze in de goede volgorde te krijgen. Het maakt niet uit met welk venster ik begin, de vensters zijn op de taakbalk altijd precies omgekeerd gesorteerd als de volgorde van de vensters op het scherm.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 18:29
dit is gewoon een "feature" van winXP

er bestaat wel een freeware progje waarmee je de progs in de taskbar kan verslepen (naam even vergeten)

• Triggy
Okee, er bestaat dus een progje waarmee ik mn taakbalk kan 'nasorteren'. Het is inderdaad een oplossing, maar wel een omslachtige. Zijn er dus meer mensen die dit probleem hebben? Want ik vind het maar een rare 'feature'