[audigy]digitale en analoge uitgangen tegelijkerijd? part II

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:58
In navolging op [audigy]digitale en analoge uitgangen tegelijkerijd? waarvan ik niet echt snap waarom die werd gelocked (in de help zie ik niks over analoog en digitaal tegelijk afspelen met je geluidskaart, of kijk ik er overheen?).

Nog even verifieren, het is niet mogelijk om met 2 geluidskaarten tegelijk af te spelen?
(bij mijn weten kun je er maar 1 selecteren in het "configuratiescherm/geluiden en audioapparaten" menu).

De link van Dioot in het oude topic werkt niet meer, dus ik was benieuwd wat dat voor methode was, waarbij je een aansluiting direct op een connector op de geluidskaart aansluit.
Wat me alleen opvalt is dat Dioot het over een connector op de geluidskaart zelf heeft en dat GameOver het over een connector op het slotplaatje... (en zelfs specifiek zegt dat het niet op de kaart zelf kan). Who's right?

Wat me ook opvalt is dat ik Digitale audio alleen in het Soundblaster menu kan aanzetten, terwijl in m'n geheugen bij staat dat ik dat ook wel eens bij Volume regeling (system tray) heb gedaan. Kan dat kloppen?

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:58
[edit]

[ Voor 100% gewijzigd door Shadow_Zero op 03-10-2006 00:38 ]