Toon posts:

Asus 7600GS 512MB gedetecteerd als MSI kaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb al een tijdje een Asus 7600GS 512MB (niet TOP, maar de tragere). Deze heeft altijd perfect gewerkt. Alleen nu heb ik opeens na een format dat mijn Windows de kaart detecteert als een MSI 7600GS 512MB kaart.

Ik heb gewoon de nvidia drivers van guru3d gedownload zoals normaal, en verder werkt ook alles normaal. Alleen ik heb dus nu als naam een MSI kaart en het drivermenu van MSI. De clockspeeds kloppen wel. Verder werkt het wel gewoon. Kan het kwaad voor de hardware dat als ik het nu op MSI hou? Of kan ik beter even de driver deinstalleren en ervoor zorgen dat ik Asus erop zet?

Raar 'probleem' , maar vraag me af of dit schade kan veroorzaken (aan de hardware), anders laat ik het zo :P
Bedankt

Verwijderd

Nee, het maakt niets uit

De meeste fabrikanten produceren gewoon een 'reference' kaart zoals door NVidia aangegeven. Met andere woorden, de hardware is precies hetzelfde, misschien op de koeler na

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-07 14:15
Asus heeft wel de vervelende gewoonte om af te wijken van reference designs. Misschien toch beter de driver van de site van Asus plukken.

Ik heb ooit zo eens iets voorgehad met een Asus graka die met de standaard Nvidia drivers zijn fans steeds op max liet draaien.