Als je Full INT bent moet je Spear/Sword gaan. Zowiezo geen Bow/Glavie want dat zijn Full STR wapens.
ok dan doe ik sword maar welke skils kan ik dan het dest adden ?Heaget schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:21:
Als je Full INT bent moet je Spear/Sword gaan. Zowiezo geen Bow/Glavie want dat zijn Full STR wapens.
Always look on the bright side of life.
De soul spear series (move, truth en soul)
De ghost spear series (petal, prince en mars)
De flying dragon series (flow en fly)
De passive
De chains doen voor een int ook veel dmg btw.
De passive
[ Voor 14% gewijzigd door saviour op 21-11-2006 17:43 ]
clifdon schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:41:
[...]
ok dan doe ik sword maar welke skils kan ik dan het dest adden ?
dat zijn allemaal Heuksal(spear) skillssaviour schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:42:
De soul spear series (move, truth en soul)
De passive
Als full inter kan je het beste de Chain Sword / Hidden Blade / Killing Heaven skills pakken en de passive ofcourse
En als force fire/lighting of lightning/cold waarbij fire/lighting high damage doen met nukes maar je weinig imbue's hebt dat heb je bij lightning/cold wel weer.
Ik ben full int light/cold sword nuker
En als force fire/lighting of lightning/cold waarbij fire/lighting high damage doen met nukes maar je weinig imbue's hebt dat heb je bij lightning/cold wel weer.
Ik ben full int light/cold sword nuker
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik ben op dit moment level 10 full STR.
Loop op dit moment rond met een Sword en een Double Bow.
Ik heb tot nu toe al een aantal skills in Sword, maar dat is niet handig hoor ik net?
(is er geen guide voor dit soort zooi?)
Loop op dit moment rond met een Sword en een Double Bow.
Ik heb tot nu toe al een aantal skills in Sword, maar dat is niet handig hoor ik net?
(is er geen guide voor dit soort zooi?)
Omelette du fromage!
De passive skill van Bicheon is trouwens een beetje nutteloos imo... Die zou ik iig niet nemen. Bij nuker ( FULL INT ) zit je meeste kracht in je Imbue en Nuke, dus hou die zo hoog mogelijk, terwijl je je Bicheon skills wat lager houd.
mensen ik ben nu heel verdrietig
ik had net een wolf bij elkaar gespaart en nu wilde ik hem in stall zetten voor 1.100.000 maar ik vergat een 0 en drukte al op open stall nog voor dat ik op modifi stall kon drukken was hij al verkocht
ik heb nu geen geld meer dus vraag ik ana jullie om raad
hoe ik snel geld heb ofzow
EDIT: ik zit op troy voor de mensen die dat willen weten
[ Voor 8% gewijzigd door Clifdon op 21-11-2006 21:00 ]
Sja, dan moet je weer gaan sparen maat. Weet niet op welke server je zit?
oh vergeten ik zit op troy zal mijn berigt ook ff editenHeaget schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:28:
Sja, dan moet je weer gaan sparen maat. Weet niet op welke server je zit?
nouja dan kan je evt wel iets van mij krijgen
das best dom maar goed nu met het event moet je gewoon luck hebben dat je een special hunter/trader ofthief suit/id krijgt en die kun je weer verkopen in shop voor 440k of bij players voor wel 500k+ dus ik denk dat je snel weer aan geld komtclifdon schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:13:
mensen ik ben nu heel verdrietigik had net een wolf bij elkaar gespaart en nu wilde ik hem in stall zetten voor 1.100.000 maar ik vergat een 0 en drukte al op open stall nog voor dat ik op modifi stall kon drukken was hij al verkocht
ik heb nu geen geld meer dus vraag ik ana jullie om raad
tis ckkr dom maar ik ga met event proberen veel van die boxes te krijgen en hopen dat ik ook iets goed hebstoeber schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:19:
[...]
das best dom maar goed nu met het event moet je gewoon luck hebben dat je een special hunter/trader ofthief suit/id krijgt en die kun je weer verkopen in shop voor 440k of bij players voor wel 500k+ dus ik denk dat je snel weer aan geld komt
Verwijderd
heb vandaag 3 van die special suits gekregen ( met 31 boxes ) en nog wat meer spul MP en HP increase enzo snelheid 50% ....
ach 2,2 mil voor gekregen ..... weet niet of ik dom ben geweest of niet .... maar 2.2 mil vond ik wel lekker iig
ach 2,2 mil voor gekregen ..... weet niet of ik dom ben geweest of niet .... maar 2.2 mil vond ik wel lekker iig
volgens mij heb je wel iets te weinig maar het is wel een goeiuh prijsVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:23:
heb vandaag 3 van die special suits gekregen ( met 31 boxes ) en nog wat meer spul MP en HP increase enzo snelheid 50% ....
maakt niets uit ik had er 6 vandaag, net ingeleverd, wat gare scrolls voor gekregen
Verwijderd
vanmiddag voor 20k een hunterflag gekocht, voor 440k verkocht ( NPC )
hopelijk lukt het vanaafd men sword sos +4 sword -> +5 te maken
hopelijk lukt het vanaafd men sword sos +4 sword -> +5 te maken
Verwijderd
lol waarom had je hem niet gewoon in een stal verkocht ? dan zijn ze iets van 700K
en om +5 te maken heb je heel veel geluk nodig ... of astral gebruiken
en om +5 te maken heb je heel veel geluk nodig ... of astral gebruiken
hee ik wil net als jou worden maar wat draag jij? garment? en welke skills heb jij geadd?
Nuker zou IMO Armor/Protector moeten dragen, aangezien er meer mobs zijn met een PHYattack dan een MAGattack.
Verwijderd
Mijn nieuwe build!
70 heuksal
70 fire
70 lit
60 bow met passive en de 2 vogeltjes!
30 ice
Full STR glavier!
Ik ga zóó hard heersen!
70 heuksal
70 fire
70 lit
30 ice
Full STR glavier!
Ik ga zóó hard heersen!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 20:09 ]
Jup ik draag ook armorHeaget schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:02:
Nuker zou IMO Armor/Protector moeten dragen, aangezien er meer mobs zijn met een PHYattack dan een MAGattack.
Nou, PVP is imo je block van levensbelang en die extra % helpt vast wel een beetje, met een shield van br 18 oidHeaget schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:00:
De passive skill van Bicheon is trouwens een beetje nutteloos imo... Die zou ik iig niet nemen. Bij nuker ( FULL INT ) zit je meeste kracht in je Imbue en Nuke, dus hou die zo hoog mogelijk, terwijl je je Bicheon skills wat lager houd.
[ Voor 49% gewijzigd door DeluxZ op 22-11-2006 21:41 ]
begin maar vast met farmen...Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:07:
Mijn nieuwe build!
70 heuksal
70 fire
70 lit
30 ice
Full STR glavier!
Ik ga zóó hard heersen!

Verwijderd
Ik zou 30 bow en 60 ice doen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:07:
Mijn nieuwe build!
70 heuksal
70 fire
70 lit
30 ice
Full STR glavier!
Ik ga zóó hard heersen!
ice op lv60 geeft 84 phy def wat zelfs meer is dan mijn 64+5 shield. (die heeft 80 phy def). Vervolgens zou ik dan bow lv30 nemen voor de attack rating.
En sowieso ice op lv30 merk je geen drol van
Mijn build nu: (tussen haakjes endbuild):
Bicheon 61 (70)
Heuksal 60 (60)
Pacheon 30 (30)
Lightning 61 (70)
Fire 61 (70)
Ben nu hard aant farmen

Roelli0, de cap gaat binnenkort omhoog. Waarom wil je dan deze build nemen? Je komt in dat geval masterys tekort.
Ik speel SRO ook maar weer, ben jaar geleden genokt vanwege de toenmalige lag (en dat was echt lag
)
Ik zit op Aege, mijn naam is Rikmans, en ben lvl 24.
Mijn acc. is full str. Hoe ik mijn skills heb weet ik zo niet, ik zit nu op school. iig heb ik ice op lvl 24, en lightning op lvl 19/20.
Als ik tijd heb vanmiddag, post ik ze wel effe voor de liefhebbers

Ik zit op Aege, mijn naam is Rikmans, en ben lvl 24.
Mijn acc. is full str. Hoe ik mijn skills heb weet ik zo niet, ik zit nu op school. iig heb ik ice op lvl 24, en lightning op lvl 19/20.
Als ik tijd heb vanmiddag, post ik ze wel effe voor de liefhebbers
Henk!
Verwijderd
het punt is dat de mastery niet omhoog gaat, deze blijft op 70. Dus een build van 300 punten op lv70 kan prima
cool een archer aan wezig
wat bij mij op alps enorm veel opvald trouwens is dat er int archer zijn die dom lopen te nuken,echt een domme build of datje archer bent met ijs? die hits vind ik gewoon matig waneer een gast met een penor fighter bezig is heb ik er al 2 neer gehaald,en dan heeft die ook nog een bow lvl 52+
Ik ben sinds gister dus lvl 51 geworden maar met lvl 50 was ik al sneller dan een andere archer want ik gebruik fire dat ownd gewoon veel beter
was eerst een zeer slechte hybird 78 procent % str ofzo? nu inmiddels ben ik 90 % str met goede spullen aan,...ja full str word ik nog wel
Ik ben sinds gister dus lvl 51 geworden maar met lvl 50 was ik al sneller dan een andere archer want ik gebruik fire dat ownd gewoon veel beter
was eerst een zeer slechte hybird 78 procent % str ofzo? nu inmiddels ben ik 90 % str met goede spullen aan,...ja full str word ik nog wel
[ Voor 13% gewijzigd door Z1ppo op 23-11-2006 16:30 ]
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Prima, houd jij je mastery maar op 70 en probeer dan maar op een leuk tempo te levelen naar 80. Snap je hem?Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:02:
het punt is dat de mastery niet omhoog gaat, deze blijft op 70. Dus een build van 300 punten op lv70 kan prima
Verwijderd
Ok ok, je mastery kan wel hoger maar er komen geen nieuwe skills bij. Als de cap raised drop ik pacheon en verhoog ik fire, npsaviour schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:01:
[...]
Prima, houd jij je mastery maar op 70 en probeer dan maar op een leuk tempo te levelen naar 80. Snap je hem?
Verwijderd
En als ik dan:
70 heuksal, 70 fire, 70 lit doe, 60 in bow voor passive en white and blue hawk. Dan hou ik 30 over voor de cap raise, waarmee ik heuksal, fire en lit eventueel tot 80 kan doen.
Is da wat?
70 heuksal, 70 fire, 70 lit doe, 60 in bow voor passive en white and blue hawk. Dan hou ik 30 over voor de cap raise, waarmee ik heuksal, fire en lit eventueel tot 80 kan doen.
Is da wat?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 19:25 ]
mensen als ik nou sword wil worden welke skills kan ik het beste adden ik heb nog niet echt veel bruikbare info gehad ik ben nog staads lvl 14 ben veel sp aan het farmen ik heb nu al 1k maar wil vast weten welke skills ik het beste kan gebruiken. asltublieft help me hiermee ik ben nogal een beetjuh n00b dus ken ook niet alle woorden bijv wat imbeu of build is zou ik niet welen 
mvg, clifdon
mvg, clifdon
ik heb als mastery's
cold 70
light 70
fire 70
heaksal 70
ik weet dat ik op lvl 80 dan niet uitkom maar als we zover zijn dan delete ik wel een paar mastery's nu heb ik er in ieder geval vette lol van ben lvl 45 geworden dus ben blij
cold 70
light 70
fire 70
heaksal 70
ik weet dat ik op lvl 80 dan niet uitkom maar als we zover zijn dan delete ik wel een paar mastery's nu heb ik er in ieder geval vette lol van ben lvl 45 geworden dus ben blij
gaat dit nu over ksro ofzow ? want ik snap niet wat cold 70 is enz.stoeber schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:52:
ik heb als mastery's
cold 70
light 70
fire 70
heaksal 70
w00t vandaag met een vriend ff geruild (K)

Schiet tussen de palen en je scoort!
Verwijderd
Ik ben zelf een pure int sword, knockdown nuker. Mijn build had ik een paar post eerder gepost:clifdon schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:48:
mensen als ik nou sword wil worden welke skills kan ik het beste adden ik heb nog niet echt veel bruikbare info gehad ik ben nog staads lvl 14 ben veel sp aan het farmen ik heb nu al 1k maar wil vast weten welke skills ik het beste kan gebruiken. asltublieft help me hiermee ik ben nogal een beetjuh n00b dus ken ook niet alle woorden bijv wat imbeu of build is zou ik niet welen
mvg, clifdon
Bicheon gebruik je de knockdown en stab series + te passive. Deze skills zijn een must voor pvp, anders is het hopeloos. Heuksal gebruik je alleen de passive voor hp-increace, wat ook niet weg te denken is als je wil winnen in 1vs1 gevechten. Pacheon is voor d'r bij, om m'n total mastery op 300 te hebben^^. lightning voor buffs, nukes en passive - fire voor imbue, buffs, nukes en passive.Mijn build nu: (tussen haakjes endbuild):
Bicheon 61 (70)
Heuksal 60 (60)
Pacheon 30 (30)
Lightning 61 (70)
Fire 61 (70)
Maak je wel klaar om te gaan farmen en ook veel, de volledige build kost 200k SP
Nee we praten hier voor character builds. cold70 betekend dat iemand zijn cold mastery op het einde lv70 wil hebben, en hier een aantal skills van heeftclifdon schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:19:
[...]
gaat dit nu over ksro ofzow ? want ik snap niet wat cold 70 is enz.
ok ik snap ongeveer allus nu behalve dat ik de knockdown series niet kan vindenVerwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:08:
[...]
Ik ben zelf een pure int sword, knockdown nuker. Mijn build had ik een paar post eerder gepost:
[...]
Bicheon gebruik je de knockdown en stab series + te passive. Deze skills zijn een must voor pvp, anders is het hopeloos. Heuksal gebruik je alleen de passive voor hp-increace, wat ook niet weg te denken is als je wil winnen in 1vs1 gevechten. Pacheon is voor d'r bij, om m'n total mastery op 300 te hebben^^. lightning voor buffs, nukes en passive - fire voor imbue, buffs, nukes en passive.
Maak je wel klaar om te gaan farmen en ook veel, de volledige build kost 200k SP
[...]
Nee we praten hier voor character builds. cold70 betekend dat iemand zijn cold mastery op het einde lv70 wil hebben, en hier een aantal skills van heeft
Verwijderd
Knockdown: hidden blade seriesclifdon schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:08:
[...]
ok ik snap ongeveer allus nu behalve dat ik de knockdown series niet kan vinden
Stab: Killing heaven blade series
Verwijderd
hey ga tot lv52 met speer. en daarna pas sword.. want to lv52 is zwaard niet handig.clifdon schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:48:
mvg, clifdon
En dan maar SP verspillen aan Spear skills? Waarom niet gewoon zwaard blijven gebruiken, ging bij mij perfect.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:23:
[...]
hey ga tot lv52 met speer. en daarna pas sword.. want to lv52 is zwaard niet handig.
Verwijderd
Sword+shield gaat prima, ook op de lagere levels. Het vereist alleen een andere vechtstijl (ook op de hogere levels). Met spear doe je meer damage en heb je minder bescherming dan met sword+shield. Dit betekent dat spear gebruikers vaak de vijanden 1 voor 1 afschieten. Sword+shield users hebben extra bescherming en block, dus die kunnen het zich vaak wel veroorloven om na de eerste nuke de volgende vijand te targeten en de splash damage de rest te laten doen op de eerder aangevallen vijand. Het alternatief is gebruik maken van het feit dat je minder damage krijgt zodat je minder potion 'pittstops' hoeft te maken.
Ik ben zelf onderhand lvl 60 en vecht meestal tegen monsters van level 62-67 (ja, ik heb vrij goeie equipment). Bij de hogere level vijanden moet ook ik ze 1 voor 1 afschieten, maar bij lvl 62-64 kan ik toe met 1 nuke per vijand en dan de volgende targeten (mijn nuke doet zo'n 60% HP damage op zo'n vijand) en de splash van m'n andere nukes het karwei af laten maken. Monsters tot lvl 58 knal ik met 1 nuke tegen de vlakte; level 60 kost een nuke + lion shout.
Ik ben zelf onderhand lvl 60 en vecht meestal tegen monsters van level 62-67 (ja, ik heb vrij goeie equipment). Bij de hogere level vijanden moet ook ik ze 1 voor 1 afschieten, maar bij lvl 62-64 kan ik toe met 1 nuke per vijand en dan de volgende targeten (mijn nuke doet zo'n 60% HP damage op zo'n vijand) en de splash van m'n andere nukes het karwei af laten maken. Monsters tot lvl 58 knal ik met 1 nuke tegen de vlakte; level 60 kost een nuke + lion shout.
Als je het je kunt veroorloven kun je het best een spear en een sword nemen. Ik ben daar zelf pas in de cave achter gekomen. Normaal gesproken nuke ik alles met mijn spear. Alleen in pvp, caves met veel mobs of als er erg veel lag is gebruikt een shield en sword.
Ben gisteren trouwens L70 geworden.
Ben gisteren trouwens L70 geworden.
Shuttle st20g5
Ik ben nuker/combo dus een beetje Hybrid in skills werkt tot nu toe goed, ik kreeg de tip om wel SP te gaan farmen omdat wanneer je een lage gab houdt wel genoeg sp hebt om deze skills te kunnen blijven uppen. Ik heb lopen farmen met een gab van 1 waardoor ik snel lvl de maar bijna geen SP ontving.
ok bedankt ik ga alles nog is een aantal keer rustig doorlezen ik ben nu nog steeds lvl 14 xD maar heb 1400 sp en een gab van 9 dus das best wel mooi denk ik
mvg clifdon
mvg clifdon
Verwijderd
ik ben nu lv34 en ik heb de sp echt haaaard nodig. dus echt: blijf farmen tot je zo'n 10k sp hebt (als je zin hebt: 200k sp, maar dat duurt imo te lang)clifdon schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:57:
ok bedankt ik ga alles nog is een aantal keer rustig doorlezen ik ben nu nog steeds lvl 14 xD maar heb 1400 sp en een gab van 9 dus das best wel mooi denk ik![]()
mvg clifdon
lvl 52 inmiddels
nog even wat skils update en ik ga me 0 gap weer in brengen dan snel naar lvl 60
Kort vraagje: ik heb z`n global chat ding gekregen, voor hoeveel kan kan ik hem verkopen?
Verwijderd
het event is verlengd 
[Server Inspection] Weekly Server Inspection Notice
Date : 11/28/2006
inquiry : 1541
Hello. This is Silkroad Online.
In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, the server will undergo weekly server inspection.
Inspection Period: 15:00~17:00 Silkroad Standard Time (2 hour duration)
[Notice]
- New server Eldorado: To be opened on 11/29 Silkroad Standard Time (Revised)
- Thanksgiving Festival event extension: 11/21/2006 ~ 11/30/2006
* All jewel boxes will be deleted when the event ends. Please be sure to use up all jewel boxes before the end of event.
LOL beter, nog meer EXP. Gewoon in een party gaan van lvl 70'ers, krijg je enorm veel EXP ^^ Alleen die lag moeten ze fixen want dat is al vaak m'n dood geweest.
nou mijn dood ok en die van mijn wolfjexzaz schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:46:
LOL beter, nog meer EXP. Gewoon in een party gaan van lvl 70'ers, krijg je enorm veel EXP ^^ Alleen die lag moeten ze fixen want dat is al vaak m'n dood geweest.
nog iets ik gister female redflag gekregen
Verwijderd
K kan nu inloggen op ksro en ik moet zeggen, wat een fantastisch spel. Ik heb tot nu toe nog alleen knight build geprobeerd met 2 handed blade. Echt zwaar toffe gameplay. Vandaag wordt ik bard ^_<.
Als iemand hulp nodig heeft om een account te maken, ask away!
Ik heb het ook gespeeld en de gameplay is idd erg goed en erg verslavend. Toch miste ik de communicatie met andere spelers en wou ik verder met m'n andere build op ISRO, dus nu maar wachten totdat ESRO erbij komt ^^Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:24:
K kan nu inloggen op ksro en ik moet zeggen, wat een fantastisch spel. Ik heb tot nu toe nog alleen knight build geprobeerd met 2 handed blade. Echt zwaar toffe gameplay. Vandaag wordt ik bard ^_<.
Verwijderd
Cool! uh er zijn genoeg engels sprekende mensen op ksro hoor. EN we kunnen ook samen iets doen ofzO
Ik heb wel een yahoo account, maar op de site van ksro kan ik geen account makenVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:24:
joepie..vind deze event niks aan he

alleen maar overbelaste servers nahja als je dat liever wil...jij liever als ik
btw ik blijf lekker op sro heb wel wat beter te doen
*edit*
nja voluit ook veel hunten en thieven
[ Voor 15% gewijzigd door Z1ppo op 28-11-2006 21:37 ]
op alps valt dat zwaar tegen,..de ene keer duurt echt heel lang andere keer niet.
Verwijderd
je hebt een koreaans yahoo account nodig, dus geen standaard yahoo acount. Als je wilt kan ik er een voor je maken.DeluxZ schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:45:
[...]
Ik heb wel een yahoo account, maar op de site van ksro kan ik geen account makenHoe heb jij dat gedaan ? Iemand uit mijn klas kan het thuis wel
hup hup allemaal naar ksro dan is sro wat rustiger

Z1ppo schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:11:
hup hup allemaal naar ksro dan is sro wat rustiger
hehe,ik moet eerst me glavie skils goed uppen,want ben van bow naar glavie gegaan het schiet echt veel beter
Verwijderd
Wat is je IGN?Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:45:
dat overbelast valt mee vind ikik kom er altijd in 2-3 keer in (olympus)
Ja ik heb een koreaans yahoo account:) Maar kan op de site van kSRO geen account aan maken ?Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:39:
[...]
je hebt een koreaans yahoo account nodig, dus geen standaard yahoo acount. Als je wilt kan ik er een voor je maken.
ik ben al ongeveer een half jaar level 35 op aege.. is het nog wel de moeite waard om te spelen? ik doe alleen maar hetzelfde.. (bloodflowers)
Maarja, kan toch pas in februari weer echt gaan spelen. Hoop dat er dan eindelijk wat lag gefixt is!
Maarja, kan toch pas in februari weer echt gaan spelen. Hoop dat er dan eindelijk wat lag gefixt is!
Send me your gameboys
Ik heb een Sattelite 1800 - 214 , met 1000 mhz, 240 mb geheugen en 16 mb videokaart
Gaat sro hier op werken op alles op lowest en laagste resolutie?
Ik weet dat alles genoeg is behalve videokaart, maar vaak is de minimale specs niet helemaal waar en kan je het spel gewoon opstarten en spelen(weliswaar langzaam)
Ik weet dat alles genoeg is behalve videokaart, maar vaak is de minimale specs niet helemaal waar en kan je het spel gewoon opstarten en spelen(weliswaar langzaam)
probeer hetReconhell schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:54:
Ik heb een Sattelite 1800 - 214 , met 1000 mhz, 240 mb geheugen en 16 mb videokaart
Ik wou t even weten voor dat ik t installeerde, maarja toch maar geprobeerd en krijg ik dus een error namelijk:
C++ Error Visual runtime error (geloof ik)
This application has been terminated in an unusual way.
Hoe los ik dit op??
Ik heb windows xp pro er net kaal opgezet.
Ik dacht mischien eerst aan netframe 2.0, helpte ook niet.
Toen aan visual runtime package 6, helpte ook niet.
Please help!!
update je driversReconhell schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:43:
[...]
C++ Error Visual runtime error (geloof ik)
This application has been terminated in an unusual way.
Hoe los ik dit op??
Welke??? gewoon van chipset enzow?
ik ben volgens mij up-to-date.
En dat lijkt mij zeer stuh dat dat het is aangezien het soort error.
bij mij was het directX je moet 9.0c hebbenReconhell schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:38:
Welke??? gewoon van chipset enzow?
zit meestal wel bij een game (ik heb hem van scareface offtopic: zaai spel xD)
maar ik geloof dat je X ook zo kan downloaden
[ Voor 17% gewijzigd door Clifdon op 01-12-2006 23:49 ]
Ik ben geen noob, natuurlijk heb ik de standaard shit ge-installeerd, die error die hij geeft, gaat toch ook niet over directx ,.....
Someone with competent knowledge plz help!

Verwijderd
een klasgenoot van mij had ook een keer een runtime error, bij hem hielp het om de nieuwste videokaartdrivers te installeren
jongen dan niet maar ik had de zelfde error iedeern zei update je videokaart drivers nou die van mij waren up to date dus werkte niet, ik installeer scareface dat werkt eerst ook niet ik had het installeeren van directX uitgezet want, ik d8 dat ik het wel zou hebben. ik teste toen sro nog is werkte nog niet.Reconhell schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 01:36:
Ik ben geen noob, natuurlijk heb ik de standaard shit ge-installeerd, die error die hij geeft, gaat toch ook niet over directx ,.....![]()
en toen ik scareface ging spelen kreeg ik ook een error (ik directX installen(van de scareface cd)) toen werkte scareface en SRO.
dus je ka wel gaan zeiken dat ik niets weet maar bij mij heeft het wel gewerkt.
nou jah je ziet maar wat juh doet om die error weg te werken maar er is nu wel erge lag he dit is gwn niety normaal meer
Chill dudes!
Welke server zit je dan? Ik heb bij Greece soms ff 2 seconden lag ofzo. Maar dat is maar voor korte tijd.clifdon schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:18:
nou jah je ziet maar wat juh doet om die error weg te werken maar er is nu wel erge lag he dit is gwn niety normaal meer
ooh in troy soms lag ik heel het spel door ben ik bij de white tigers en dan lag ik ineens terug naar JGxzaz schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:39:
Chill dudes!
[...]
Welke server zit je dan? Ik heb bij Greece soms ff 2 seconden lag ofzo. Maar dat is maar voor korte tijd.
Oe die lag op Troy is NIET normaal. Dan klik je: ik wil daarheen lopen en letterlijk 5 a 6 seconden later reageerd het spel pas..

jah dat merk ik ook xDGemini NL schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:23:
Oe die lag op Troy is NIET normaal. Dan klik je: ik wil daarheen lopen en letterlijk 5 a 6 seconden later reageerd het spel pas..
mar nog een vraagjuh welke pasieve skills zijn het beste voor spear? (dit is voor een maat van mij)
Verwijderd
Belangrijkste is naartuurlijk de passive van heuksal. Verder zou ik in princiepe alle passives nemen van al je masteries, kost toch niet veel en altijd handig.clifdon schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:33:
[...]
jah dat merk ik ook xDecht k**
mar nog een vraagjuh welke pasieve skills zijn het beste voor spear? (dit is voor een maat van mij)
moet hij dan fire of lightning gaan doen ?Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:32:
[...]
Belangrijkste is naartuurlijk de passive van heuksal. Verder zou ik in princiepe alle passives nemen van al je masteries, kost toch niet veel en altijd handig.
(hij wil nukker worden is full int en is net als ik flink sp aan het farmen)
Lvl 53 sinds eergister..en het is wel tof datje van bow naar glavie kan switchen ook al ben je lvl 53 mijn heuksal staat op lvl 41 gaat goeie kant dus al op hehe
Verwijderd
Taklamakan is aangekondigd!
December's Big Update Notice
Date : 12/4/2006
inquiry : 80
Hello. This is Silkroad Online.
For your enjoyment through this winter season, we have prepared a big update for Silkroad Online. Prepare yourself for the exciting new experiences to come.
Update #1: New Server
We will be opening a new server, our 16th.
New Server name: Pacific
Open date: 12/5/2006
Update #2: Takla Makan Update
- Level cap lifted to level 80.
- Takla Makan map opened.
- A new Unique Boss introduced; Lord Yarkhan.
- Level 60~80 Takla Makan monsters added.
- Level 60~80 Takla Makan quests added.
- 8th Degree high level Items available
Update #3: Christmas Event
- So-Ok's Christmas gift: a reindeer you can ride.
- A powered up version of the monster summoning scroll: Pandora's Box.
w00t w00t w00t Eindelijk. Ruimte!
Verwijderd
Eindelijk hoef ik de caves niet meer inxzaz schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:54:
w00t w00t w00t Eindelijk. Ruimte!
Dit is leuk nieuws. Kreeg ook al bijna genoeg van de caves.Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:01:
[...]
Eindelijk hoef ik de caves niet meer inmoet nog 2 levels tot lvl 70. zit op lvl 68,80 %.
En een rendier om op rijden, hoop dat ze iets meer droppen dan die flags van het laatste event.
[ Voor 15% gewijzigd door Knowuse op 04-12-2006 11:26 ]
Shuttle st20g5
Verwijderd
Bijna ?Knowuse schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:15:
[...]
Dit is leuk nieuws. Kreeg ook al bijna genoeg van de caves.
En een rendier om op rijden, hoop dat ze iets meer droppen dan die flags van het laatste event.
er lopen bij ons in de caves zoveel botters rond ( ATIT , VN , nog wat )
dat je er bijna van gaat huilen

Al gereport? Ik schrijf ze gewoon allemaal ff op in TXT en meldt ze dan. Het is dwijlen met de kraan open maar beter dan helemaal niet dwijlen.
haha ok, leuk dat je weer gaat spelen, zit je nogsteeds in de DutchElites?Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:32:
Ik ga ook weer spelen... ben op dit moment 59... probeer snel 70 te worden:)
Ik ben er al een tijdje mee gestopt maar volg het topic nog wel af en toe
succes
goed zo manVerwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:32:
Ik ga ook weer spelen... ben op dit moment 59... probeer snel 70 te worden:)
zie je wel in de guild ben nu lvl 46 en er zijn veel mensen onderweg met golden ticket om je intehalen dus suc6
Ik ben benieuwd wanneer Takla precies geopend wordt. Ik vind het wel gaaf iig! Ik ben nu bijna 69 en dan ga ik lekker farmen. Nu Takla geopend zal worden blijf ik lekker in de cave trainen, het zal daar dan wel een stuk rustiger worden.
Daarna ook maar eens kijken of het loont om nog enkele Takla quests van 60-70 te doen. Ik moet nu de mollen quests ook nog doen maar die heb ik expres laten liggen omdat die beestjes echt een slechte spawnrate hebben.
Daarna ook maar eens kijken of het loont om nog enkele Takla quests van 60-70 te doen. Ik moet nu de mollen quests ook nog doen maar die heb ik expres laten liggen omdat die beestjes echt een slechte spawnrate hebben.
Hey,
Ik ben het nu ook aan het downloaden. Ik ga het dus ook spelen
Kan iemand wat vertellen over golden tickets enzo want dat snap ik niet, en over hoe je omhoog moet met die procenten enz..
Ik ben het nu ook aan het downloaden. Ik ga het dus ook spelen
Verwijderd
wel lollig dat je ziet dat iedereen ineens zn 8Degree sos stuff zo snel mogelijk probeert te verkopen na de anouncement van de nieuwe cap
Als je al eens eerder een MMO(RPG) heb gespeeld komt het allemaal zeer bekend voor. Gewoon veel grinden (monsters killen) en veel EXP opdoen. Je eerste char wordt nooit je beste char. Wel zal ik je aanraden om veel tutorials te lezen over builds.Pimorez schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:03:
Hey,
Ik ben het nu ook aan het downloaden. Ik ga het dus ook spelenKan iemand wat vertellen over golden tickets enzo want dat snap ik niet, en over hoe je omhoog moet met die procenten enz..
- www.silkroadforums.com
- sro.mmosite.com
Over die tickets:
Tickets moet je kopen, wanneer je begint met het spel krijg je er al vast 2, 1 van 50% en 1 van 100% Ook op de officiele silkroad website (www.silkroadonline.net) kan je meer info hierover vinden. Andere tickets (wanneer je er meer wilt) moet je kopen bij de ITEM MALE, dit kost dus gewoon geld. Hier kan je ook witte wolfen kopen (grijze kan je kopen voor 1 mil bij de stall) en pets zoals konijntjes die voor jouw alles oppakken.
Dit topic is gesloten.