[C&C] First Decade als image op je HD gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
Tijdje terug heb ik de DVD van C&C The First Decade gekocht. Is het mogelijk om deze op een of andere LEGALE manier als image op mijn pc te kunnen gebruiken. Heb wel eens games gehad die je dan gebruikte met een no-cd crack, maar nu heb ik dus (zeldzame momenten in het leven) de legal versie. De reden eigenlijk is dat ik die DVD niet steeds in mijn DVD-speler wil hebben zitten. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken?

ps. Ik heb het al geprobeerd met tools als CloneCD, maar dan start C&C niet op met de melding dat ik de correcte DVD erin moet stoppen (na mounten met daemon tools).

Signature van nature

Verwijderd

Je kunt toch ook gewoon de DVD compleet installeren (moet je toch als je alle games wil spelen).
En er zijn voor elke game afzonderlijk op een bekende site (weet niet of je die hier mag noemen) een NO-DVD patch/hack/crack te vinden.
Zo doe ik het althans.

Heb 't en op m'n laptop staan en op m'n vaste pc. Kun je ook nog es tegen elkaar gamen.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
De DVD heb ik volledig geinstalleerd. Ok, maar dan heb ik dus toch no-dvd patches nodig. Ik had gehoopt dat dat niet nodig zou zijn. Toch bedankt!

Signature van nature

• Crash
  • Laatst online: 20:56
Kwestie van beter zoeken en uitproberen. Met deze vraag kan je ook minder legale doeleinden bereiken en het linken naar no-cd patches zie ik hier ook liever niet. Uit voorzorg gaat deze dus dicht :)

Dit topic is gesloten.