Hallo
Mijn oude Radeon 9700 PRO videokaart geeft rare vertoningen met gamen enzo
dus heb ik er een arctic silencer op gepleurd maar toen kon ik de oude koelpasta niet van de core af halen en dus zat er nog een dun laagje oude lichtrode koelpasta op de core van de kaart.
kan het zijn dat de core nu veel te heet word door de oude koelpasta dat ie niet meer goed geleid ofzo?
de rare vertoningen bedoel ik mee : bijvoorbeeld met CSS zwarte strepen die uitlopen tot een driehoek die alle kanten op gaat als je met de crosshair ergens anders op gaat staan
De koeler voelt wel een beetje lauw aan maar niet erg warm of koud..
De FAN doet gewoon zn werk
Ps : waarmee kan ik het oude koelpasta verwijderen en welk merk koelpasta is goed?
Sys Specs : Athlon 30000+ Venice
: Asrock Dual Sata 2
: Club3D 9700 PRO ~BGA DDR1
: 40 Gb maXtor fireball
: 1 casefan Arctic TC64 Proc Koeler
: Philips DVD brander
: 512 Mb merkloos geheugen balkje
Hopelijk zijn dit genoeg gegevens want meer heb ik niet omdat het probleem zich voordoet bij mijn kameraad zn pc
Mijn oude Radeon 9700 PRO videokaart geeft rare vertoningen met gamen enzo
dus heb ik er een arctic silencer op gepleurd maar toen kon ik de oude koelpasta niet van de core af halen en dus zat er nog een dun laagje oude lichtrode koelpasta op de core van de kaart.
kan het zijn dat de core nu veel te heet word door de oude koelpasta dat ie niet meer goed geleid ofzo?
de rare vertoningen bedoel ik mee : bijvoorbeeld met CSS zwarte strepen die uitlopen tot een driehoek die alle kanten op gaat als je met de crosshair ergens anders op gaat staan
De koeler voelt wel een beetje lauw aan maar niet erg warm of koud..
De FAN doet gewoon zn werk
Ps : waarmee kan ik het oude koelpasta verwijderen en welk merk koelpasta is goed?
Sys Specs : Athlon 30000+ Venice
: Asrock Dual Sata 2
: Club3D 9700 PRO ~BGA DDR1
: 40 Gb maXtor fireball
: 1 casefan Arctic TC64 Proc Koeler
: Philips DVD brander
: 512 Mb merkloos geheugen balkje
Hopelijk zijn dit genoeg gegevens want meer heb ik niet omdat het probleem zich voordoet bij mijn kameraad zn pc