Toon posts:

prijs kwaliteit??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan een pc kopen heb een klein budget.
het belangrijkste wat ik er mee wil doen zijn fotos bewerken.
heb er niet zo veel verstand van maar dit staat er :
pentium 3 1100+
786 mb intern geheugen
256 mb videokaart
100 gig haarde schijf
windows xp en office 2003
dvd?cd brander
hij moest 150 euro kosten
is dit een beetje schappelijke prijs
en is een pentium 3 veel langzamer dan een pentium 4
graag jullie reakties

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-01 10:08
Opzich denk ik wel dat hij als een koopje mag gezien worden. Alleen een vraag, is de software legaal? De prijs alleen als van de OEM versies is al meer dan 150 euro (office en xp). Kijk en vergelijk eens bij andere winkeld, zo heb je voor 2e hands mr-at en That's IT Daar zul je niets zo'n aanbod vinden.
Maar veder qua hardware is hij wel redelijk, xp zorgt dat het systeem toch snel aanvoelt en de hoeveelheid geheugen is ook prima, maar of het voldoende is voor fotobewerking? Office en internet is hij prima.

verdwaalde ict'er op elektro!

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik weet is alles gewoon legaal
is van een betrouwbare collega
maar ja dat zegt natuurlijk niks

Verwijderd

Topicstarter
voor een beetje fatsoenlijke fotobewerking wat heb je dan minimaal nodig?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geheugen, liefst veel :)

Verder qua effecten komt je CPU om de hoek kijken, grafische kaart heeft weinig impact.

Maar wat versta jij precies onder foto's bewerken? beetje groter/kleiner maken kan een vrij langzame PC al, auto balance zal ook geen probleem zijn voor die PC.

Wij draaien nog P3-800's op het werk, die doen toch best goed hun werk als (simpele) foto editor, qua prijs is de PC inderdaad best goedkoop als er ook een legale XP/Office opzit (ga naar bv de DirectX download pagina, die heeft dacht ik validatie vereist voor legale windows versies, kan je meteen checken ;))

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2006 22:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? even door, je topic voldoet duidelijk niet aan de richtlijnen die we hier in het forum hanteren. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.