Microsoft Optical Desktop Elite for Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 22:24
Aangezien ik ook met m'n toetsenbord en muis in de woonkamer wil kunnen zitten (bij gebruik van de tv-out) vond ik het tijd om een bluetooth desktop setje aan te schaffen.

De keuze was reuze (ironie), een model van Logitech en een model van Microsoft. Aangezien ik in dit geval de voorkeur gaf aan simpelheid, heb ik voor de Microsoft gekozen (die ook ietsjes goedkoper was).
Ik dacht zelf eigenlijk dat dit een vrij nieuw model was, maar naar ik nu begrijp stamt deze al uit 2004, ook al heeft hij wel de nodige updates ondergaan als ik het goed heb gelezen. Bij de installatie werd het toetsenbord de eerste paar keer niet gevonden, maar vrij snel kwam dat wel goed,

De toetsenbord en muis werkten alleen nog niet echt lekker in de woonkamer, dus de 10 meter bereik die wordt geclaimt is, zoals je kan verwachten, afhankelijk/onder voorbehoud. Nadat ik de Blue Tooth USB adapter met een verlangkabel wat hoger en vrijer had geplaatst werkte het wel aardig. Hij tikt wel lekker in ieder geval ;)

Mijn probleem is dat het gebeuren niet werkt bij het opstarten, waardoor ik bijvoorbeeld niet in de BIOS kan komen of de veilige modus kan opstarten. Hoort dit?