Ik wil in Outlook 2003 dat bepaalde regels alleen gelden voor een specifieke map. De help zegt het volgende:
Google leidt me naar een pagina over Outlook 2002 met het volgende plaatje:

Schijnbaar staat de optie dus bij "Wizard Regels" maar dit kan ik ook nergens vinden in Outlook 2003. "Wizard Regels" staat niet in het menu Extra, en de "Wizard Regels" die ik krijg bij "Regels en waarschuwingen" bij Extra heeft geen optie om een Postvak te selecteren. Kijk ik er nou helemaal overheen, of is er een andere manier om regels toe te kennen aan een specifieke map?
Oplossing
Lol, posten op dit forum werkt altijd, paar minuten later vind je de oplossing alsnog
Schijnbaar is dit op te lossen door "en het verwerken van regels beëindigen" aan te vinken. Ik dacht dat dit álle regels zou stoppen, maar het stopt natuurlijk alle regels voor díe specifieke mail, en bij een volgende mail begint alles weer opnieuw. Stom stom
Nu ben ik al een uur aan 't zoeken, maar ik kan de optie nergens vindenAls u meer dan één e-mailaccount hebt, klikt u in de lijst Wijzigingen op deze map toepassen op het gewenste Postvak IN.

Schijnbaar staat de optie dus bij "Wizard Regels" maar dit kan ik ook nergens vinden in Outlook 2003. "Wizard Regels" staat niet in het menu Extra, en de "Wizard Regels" die ik krijg bij "Regels en waarschuwingen" bij Extra heeft geen optie om een Postvak te selecteren. Kijk ik er nou helemaal overheen, of is er een andere manier om regels toe te kennen aan een specifieke map?
Oplossing
Lol, posten op dit forum werkt altijd, paar minuten later vind je de oplossing alsnog
[ Voor 26% gewijzigd door Serenity op 02-10-2006 19:54 ]