[Winamp] plugin oid om shoutcast streams te bookmarken?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik luister naar diverse (shoutcast) streams en die wil ik graag bookmarken. Maar de bookmark-functionaliteit in Winamp (ik gebruik de laatste versie, 5.3) voorziet daar niet in, of zie ik wat over het hoofd?

Heb al in de plugin directory op winamp.com gezocht, maar niets gevonden. Bestaat zoiets?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

je ziet wat over het hoofd.. je kan ze gewoon bookmarken..
Ik vind het echt knap dat je't over het hoofd ziet trouwens aangezien het gewoon direct in het menu staat als je rechter muisknop doet op je winamp..
Staat gewoon direct een optie bookmarks waarna je een submenuutje krijgt met je bookmarks en de opties om toe te voegen en te bewerken..

Ik gebruik wel de classic skin, misschien dat dat uitmaakt, maar volgens mij is het in zowel de classic als de modern skin exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
possamai schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:12:
je ziet wat over het hoofd.. je kan ze gewoon bookmarken..
Ik vind het echt knap dat je't over het hoofd ziet trouwens aangezien het gewoon direct in het menu staat als je rechter muisknop doet op je winamp..
Staat gewoon direct een optie bookmarks waarna je een submenuutje krijgt met je bookmarks en de opties om toe te voegen en te bewerken..

Ik gebruik wel de classic skin, misschien dat dat uitmaakt, maar volgens mij is het in zowel de classic als de modern skin exact hetzelfde
Shit. Ja joh, het werkt gewoon wel! Ik had die bookmark-functionaliteit (zie OP) wel gezien, maar die werkte nooit bij mij (maar ik zal inderdaad wel heel scheel hebben gekeken)... :|

Toch bedankt!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.