Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Forum FAQ in de FAQ Sectie

Pagina: 1
Acties:

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
Wat ik me al enkele jaren afvraag, is waarom ik éérst op FAQ-->Forum FAQ -->De Forum FAQ's moet klikken, wil ik bij de eigenlijke technische FAQ's kunnen komen. Lijkt me logischer dat wanneer je op FAQ drukt, je meteen hier terecht moet komen (net zoals je op tweakers.net klikt) of dat er iig meteen een koppeling naar De Forum FAQ's moet wezen.

Ben benieuwd naar het hoe en het waarom :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tot voor kort was het niet mogelijk om faq's automatisch in een lijst te zetten, de lijst die je ziet bij De Forum FAQ's is dus sowieso achterhaald.

Ik denk dat het wel een hip idee zou zijn om achter de link 'De forum Faq's' een searchlink te plakken die alle faq-topics ophaalt. * moto-moi kijkt schuin naar crisp

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Oeh, dat lijkt me wel geweldig, het is nogal een tijdrovend karwei om die lijst ook maar enigzins up-to-date te houden, en dat lukt dan nog niet :) . Al helemaal als dat op een enigzins georganiseerdere manier gesorteerd en gepresenteerd kan worden dan dit. Alhoewel dat vast een stuk meer gedoe zal zijn...

DM!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
Hmjah dit is meteen een ander probleem erbij :D De FAQs zijn dus niet up to date te houden in 1 lijst. Maar kan alsnog de link: De Forum FAQ's in de topbalk terecht onder FAQ? Het lijkt mij een meer dan logische en vooral handige plek :) Elke nieuweling wordt steeds doorverwezen naar de Forum FAQs maar eerlijk gezegd zijn deze helemaal niet zo handig geplaatst.

[ Voor 21% gewijzigd door Gamo op 02-10-2006 19:49 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Over het algemeen is het een stuk handiger om voor je een topic opent, naast de forumbrede FAQs, de FAQ van het desbetreffende subforum te raadplegen. En die staan gewoon bovenin de topiclijst :) . De Forum FAQ's is op zich wel handig om je een beeld te vormen van de verschillende FAQs die aanwezig zijn, maar het is door het niet-up-to-date zijn ervan misschien minder verstandig om het erg prominent te plaatsen.

DM!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
Hmm ik merk nu net dat wanneer je op Community klikt op de Tweakers frontpage, je een nieuw scherm krijgt met GoT. Andersom (wanneer je dus op tweakers.net klikt in GoT) dan blijft het in hetzelfde scherm. Beetje constistentie lijkt mij op zn plaats?

Sorry voor het gezeur, ben nieteens member... moet maar eens worden dan

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gamo: even prefs induiken, externe pagina's in een nieuw venster oid vinkje zetten en het werkt :)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

JHS schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:29:
Over het algemeen is het een stuk handiger om voor je een topic opent, naast de forumbrede FAQs, de FAQ van het desbetreffende subforum te raadplegen. En die staan gewoon bovenin de topiclijst :)
Dat is het misschien wel, maar een nieuwe bezoeker zal daar waarschijnlijk minder snel op letten dan op de FAQ knop bovenin.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
We Are Borg schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:33:
Gamo: even prefs induiken, externe pagina's in een nieuw venster oid vinkje zetten en het werkt :)
Ziedaar: consistentie

Iig fijn dat de optie er is dan.
Rob schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:34:
[...]

Dat is het misschien wel, maar een nieuwe bezoeker zal daar waarschijnlijk minder snel op letten dan op de FAQ knop bovenin.
Ik ben nog steeds van mening, dat 'de forum FAQ's' link, niet misplaatst zou staan onder FAQ in de top balk. Het is gewoon de meest logische plaats, en wanneer nieuwelingen worden verwezen naar 'FAQs' dan kunnen ze het iig meteen vinden. Het zou gewoon logisch zijn IMHO :)

is nu member

[ Voor 85% gewijzigd door Gamo op 12-10-2006 10:14 ]

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
:)

Maar dus, een koppeling naar 'De Forum FAQ's' onder de knop FAQ in de topbalk zou voor een ervaren gebruiker gebruiksvriendelijker zijn, en zou voor een bezoeker/nieuwe gebruiker ook gebruiksvriendelijker zijn.

Ik denk niet dat het moeilijk is te implementeren (ja ik heb het vast fout) en ik zou graag een onderbouwing willen horen waarom dit niet gaat gebeuren :9 Ik ben nu al enkele jaren fan van GoT en al die tijd moet ook ik op FAQ --> Forum FAQ --> De Forum FAQ's klikken wil ik een technische FAQ doorlezen op zoek naar een antwoord. Dus dat moet beter kunnen!

Edit:
Of is er een snellere manier om De Forum FAQ's te bekijken? Het is nogal verstopt op de huidige manier (probeer maar eens 8)7 )

[ Voor 13% gewijzigd door Gamo op 12-10-2006 10:25 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gamo schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:23:
en ik zou graag een onderbouwing willen horen waarom dit niet gaat gebeuren :9
rrright. Wie zegt dat, waar :?
En verder ff chem in "Voor je een bug meldt, lees dit." doorlezen kan ook geen kwaad denk ik ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
moto-moi schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:34:
[...]

rrright. Wie zegt dat, waar :?
En verder ff chem in "Voor je een bug meldt, lees dit." doorlezen kan ook geen kwaad denk ik ;)
Hehe ik deed een beetje uitdagend :9 Maar omdat ik nog niet iets in de trend van 'ja daar kunnen we wel naar kijken' of 'nee want' wou ik toch nog even het idee aanstippen :)

Edit:
Ok geen kicks nodig dus :) Sumimasen

[ Voor 4% gewijzigd door Gamo op 12-10-2006 12:10 ]

Pagina: 1