Toon posts:

[PGP] Versleutelde hdd; toetsenbord werkt niet meer? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik naar Maleisië verhuist ben en ik geen zin had om nieuwschierige customs agentjes een blik in mijn keukentje te laten werken heb ik PGP gebruikt om mijn harde schijf te versleutelen (v. PGP Desktop 9.0.6)

Hier netjes aangekomen wil ik mijn computer weer in elkaar zetten, en bij het opstarten vraagt PGP om de sleutel. Tot zover gaat alles nog prima. Echter, als ik de sleutel heb ingevoerd en ik bij de windows login kom doet mijn toetsenbord het ineens niet meer. Geen enkele toets wordt geaccepteerd. En hier zit ik dus vast. Mijn kloeke plan heeft iedereen, incluis ondergetekende weten buiten te houden. :(

Ik heb het volgende al geprobeerd:
- PS2 toetsenbord ipv USB
- PGP bypass
- Windows savemode
- Alle USB ports leeghalen

Tot nu toe nog geen succes. Derhalve hoop ik dat er iemand is hier die mij verder helpen kan, want ik heb zo ontzettend geen zin om mijn computer opnieuw te formatteren.

Alvast bedankt!!!

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

je hebt niet toevallig ergens anders nog een pctje staan met pgp om te kijken of die wel je disk kan decrypten? Misschien is je enctrypted filesystem wel corrupt geraakt onderweg...

Je kan eventueel contact opnemen met de makers van PGP

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je schreeuwerige topictitel even aan. Werkt je muis nog wel?

HELP!!!! PGP kaapt mijn computer > [PGP] Versleutelde hdd; toetsenbord werkt niet meer? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate