Premiere Pro 2.0 en HDV

Pagina: 1
Acties:

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 11:39
Ik heb Premiere Pro 2.0 en ik wil hier graag HD in bewerken en exporten naar een raw bestand.
Dus zoiets als de .ts transport stream files zodat ik het altijd later nog via Virtual Dub kan omzetten naar x264 of Xvid.

Ik had erg veel succes met AspectHD van Cineform maar helaas loopt de trial er na 15 dagen al af.
Nu ben ik dus op zoek naar een alternatief.

Iemand een suggestie?

Pickle Rick!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:11
Toevallig al een alternatief gevonden?
Zelf heb ik AspectHD ook getest omdat mijn comp. nogal moeite heeft met het HD materiaal te editten. Met cineform loopt het allemaal soepel op mijn P4 2.6Ghz. Maar om nu $500 voor een plugin te betalen -O-

En trouwens voor het exporteren heb je toch niet AspectHD nodig? Je kan gewoon de Adobe Media Encoder gebruiken en dan als MPEG2 exporteren.

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Heb je al eens op Amerikaanse forums gesnuffeld? HD is daar toch net iets verder (ie. breder verspreid) dan hier in Europa.... Wellicht dat ze je daar kunnen helpen. Heb zelf redelijke ervaringen met usenet group rec.video.desktop

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 11:39
Vegas doet 't goed, dus ik wacht nog met smart op een alternatief voor Premiere. Nu Premiere Elements 3 uit is, misschien dat Adobe nu zijn tijd gaat stoppen in HD support.

Pickle Rick!