Iedereen komt wel eens een onderdeel tegen van wat ie geen idee heeft waar het voor dient. Of wat het nu eigenlijk inhoud. Maar, als je deze vragen in een verkeerd forum zet, krijg je al snel een 'slechte naam' in dat forum. Is het daarom geen goed idee om een newbie form te starten? Ik zelf heb dan wel een topic om te plaatsen...
Je hebt echt niet zoveel IQ nodig (vanaf 50) om zelf te kunnen bepalen in welke categorie deze vraag hoort. Indien je dat niet kan bepalen, is het beter om de vraag ook maar niet te stellen.
[edit], wat voor vraag heb je dan?
[edit], wat voor vraag heb je dan?
Hardware Algemeen gok ik? Ik weet niet wat het is maar server lijkt me redelijk hardwareOp dinsdag 30 januari 2001 16:46 schreef BlaxLash het volgende:
Mijn vraag? 'Wat is een terminal server'...
gelijk een moeilijke vraag zeg....
Wel, een server-vraag zou ik bij netwerken stellen, ik zou me daar niet voor schamen iig.
Wel, een server-vraag zou ik bij netwerken stellen, ik zou me daar niet voor schamen iig.
Verwijderd
Ik zou het toch bij software algemeen of windows forum doenOp dinsdag 30 januari 2001 16:48 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hardware Algemeen gok ik? Ik weet niet wat het is maar server lijkt me redelijk hardware...
Hehe.. lekkere onenigheid
..
Ik heb dus echt geen idee wat het ongeveer is. Ik herken alleen server en das voor mij hardware
..
Lijkt me iig niet echt een 'newbie-vraag'
Ik heb dus echt geen idee wat het ongeveer is. Ik herken alleen server en das voor mij hardware
Lijkt me iig niet echt een 'newbie-vraag'
Verwijderd
/me to the rescue!
Software Algemeen?
Terminal Server wordt meestal gerelateerd aan de software.
Tja, dilemma, je mag hem maar één keer posten, anders rapporteren ze je direct op SU
Software Algemeen?
Terminal Server wordt meestal gerelateerd aan de software.
Tja, dilemma, je mag hem maar één keer posten, anders rapporteren ze je direct op SU
ik denk dat je hem beter op netwerken kunt stellen omdat het instellen van zoiets toch wel netwerkkennis vereist en omdat het daar eigenlijk beter past dan op software algemeen.
plus dat ik hem lekker niet beantwoord als hij op software algemeen staat
plus dat ik hem lekker niet beantwoord als hij op software algemeen staat
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Verwijderd
Ik denk dat je dat beter niet kunt doen, want er zijn er dan maar weinig die daar gaan reageren.
En wwar ga je de grens trekken of het een newbie vraag is of niet?
Nee ik ben er niet een voorstander van
En wwar ga je de grens trekken of het een newbie vraag is of niet?
Nee ik ben er niet een voorstander van
Pagina: 1