Waarschijnlijk is dit weer zo'n gevalletje van een Nederlandstalig OS hebben en de bijbehorende foutmeldingen waar vervolgens niets of nauwelijks iets over te vinden is.
Ik heb al eens een (letterlijke) vertaling naar het Engels geprobeerd, maar ook daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik hoop dat hier iemand mij een beetje op de goede weg kan helpen, wellicht weet iemand de preciese Engelse variant van de foutmelding of weet iemand waar ik het zoeken moet.
Als ik TweakMCE gebruik onder MCE, en ik klik op save en exit, crasht TweakMCE met de volgende error:
Weet iemand waar ik het zoeken moet?
EDIT: enige dat ik vind lijkt met .NET te maken te hebben, zou een herinstallatie van v1.1 en v2 een optie zijn? Of kan het hier niets mee te maken hebben?
Ik heb al eens een (letterlijke) vertaling naar het Engels geprobeerd, maar ook daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik hoop dat hier iemand mij een beetje op de goede weg kan helpen, wellicht weet iemand de preciese Engelse variant van de foutmelding of weet iemand waar ik het zoeken moet.
Als ik TweakMCE gebruik onder MCE, en ik klik op save en exit, crasht TweakMCE met de volgende error:
Volgens mij draait het om de zin: "De aangevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat de prestatiemeter voor het proces is uitgeschakeld".Zie het einde van dit bericht voor meer informatie over het aanroepen
van JIT-foutopsporing (Just In Time) in plaats van dit dialoogvenster.
************** Tekst van uitzondering **************
System.InvalidOperationException: De aangevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat de prestatiemeter voor het proces is uitgeschakeld.
at System.Diagnostics.NtProcessManager.GetProcessInfos(PerformanceCounterLib library)
at System.Diagnostics.NtProcessManager.GetProcessInfos(String machineName, Boolean isRemoteMachine)
at System.Diagnostics.ProcessManager.GetProcessInfos(String machineName)
at System.Diagnostics.Process.GetProcessesByName(String processName, String machineName)
at System.Diagnostics.Process.GetProcessesByName(String processName)
at EHForms.EHFormsBase.QueryAbort()
at EHForms.EHFormsBase.QuitHandler(Object sender, EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent)
at EHForms.Controls.MCButton.OnMouseUp(MouseEventArgs e)
at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
at System.Windows.Forms.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
Weet iemand waar ik het zoeken moet?
EDIT: enige dat ik vind lijkt met .NET te maken te hebben, zou een herinstallatie van v1.1 en v2 een optie zijn? Of kan het hier niets mee te maken hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door kaajee op 02-10-2006 16:00 ]