Toon posts:

Gigabyte moederboard garantie (RMA).

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Na lang zoeken op GoT en Google en de website van Gigayte heb ik helaas niet kunnen vinden hoe hun RMA procedure in elkaar zit. Ik zit hier met een 2 maanden oud moederboard en het bedrijf waar ik hem heb gekocht is helaas niet te bereiken. Ik wil het kapotte moederboard dus direct bij Gigabyte inleveren voor RMA?

Iemand hier ervaring mee, zo niet, iemand idee waar ik dit kan aanvragen?

Mvg

Xeper

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Het bedrijf waar je hem hebt gekocht is in eerste instantie verantwoordelijk voor garantieafhandeling binnen de gestelde termijn. Is het een bekend bedrijf?

Zelf zou ik binnen de fabrieksgarantie sowieso niet aankloppen bij een fabrikant; wat als het fout gaat :X

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
FF bellen met ze:
TEL: +31-40-290-2088
NL Tech.Support: 0900-GIGABYTE (0900-44422983)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik wel enige ervaring met de RMA en support van Gigabyte daar is niets mis mee. Gebruik het bovenstaande telefoonnummer en bel ze even.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je kunt je probleem ook even posten op forum.giga-byte.nl
Die techluitjes die daar zitten reageren ook best vlot op je problemen en doen genoeg moeite om het probleem op te lossen :)