Toon posts:

Wisselen tussen audio controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Middag,

Ik heb een DMX XFire 1024 kaart in mijn PC waar mijn Stereo op is aangesloten. Daarnaast heb ik ook een USB-headset van Trust.. Zodra ik die inplug, komt er geen geluid meer uit mijn stereo, omdat de controller van de headset gebruikt word. Nergens vind ik een optie om te switchen tussen XFire en headset, maar moet ik elke keer die headset uit de PC halen als ik geluid uit mijn boxen wil hebben..

Is er een mogelijkheid om softwarematig te switchen tussen soundcard en headset?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je moet even het juiste apparaat instellen als voorkeursapparaat via configuratie scherm -> geluiden en audio apparaten of zoiets.

Dan de xfire als voorkeur aangeven. De headset moet je dan in de programma's waar je hem wilt gebruiken even specifiek selecteren als te gebruiken apparaat.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:43:
Je moet even het juiste apparaat instellen als voorkeursapparaat via configuratie scherm -> geluiden en audio apparaten of zoiets.

Dan de xfire als voorkeur aangeven. De headset moet je dan in de programma's waar je hem wilt gebruiken even specifiek selecteren als te gebruiken apparaat.
Ja, dan werkt de xfire wel gewoon, alleen de headset niet meer. En waar kan ik specefiek instellen dat een bepaald programma de headset wel gebruikt en wanneer niet?

Eigenlijk wil ik gewoon kunnen switchen tussen headset en xfire ;)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat kan daar dus door steeds het goede apparaat te kiezen, alleen is dat niet snel en makkelijk :P

Maar als je die headset alleen voor bepaalde programma's gebruikt dan kun je eens kijken of die programma's in hun instellingen menu de mogelijkheid bieden om de te gebruiken audio controller te kiezen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr