Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Prijzen van So939 moederborden te laag.

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-11 01:56
Mij is opgevallen dat bij een hoop So939 moederborden de prijzen veel te laag zijn. Bij een hoop moederborden is de laagste prijs steeds bij CoolPrices, wat helemaal niet klopt omdat ze daar veel duurder zijn. Ook is er bijvoorbeeld aangegeven dat de Asus A8V-VM CSM bij CoolPrices te koop zou zijn terwijl ik die nergens terug vind. Dit evenals de Asus A8N-SLI Deluxe, die daar helemaal niet te koop is.. Volgens mij heeft er iemand zitten rotzooien in de pricewatch..

_@/'

Verwijderd

Ik zal eens kijken :)

• sanderhak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 09:20
Voorbeeldje:

http://www.cool-prices.nl...--2,sgid--169,artId--3404

pricewatch: Asus A8V-MX, K8M800 (Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA)

Op hun eigen site staat € 48,95 terwijl ze met € 39,95 in de PW staan.

mijn email is <username>@gmail.com.

• sanderhak

• sanderhak
pricewatch: Asus A8N-VM CSM, GeForce 6150 (mATX, PCI-e, Sound, G-LAN, SATA II RAID, 1394, VGA)

Cool prices weer voor € 39,95 maar niet op hun eigen site te vinden.

Verwijderd

Er zijn inderdaad redelijk wat prijzen die danwel niet meer op de site staan, danwel niet meer kloppen. Voor die prijzen geldt overigens dat deze van 30-09 zijn. Mogelijk is een en ander bij een volgende update rechtgetrokken.

Ik heb er een paar al verwijderd, maar aangezien het mogelijk toch bij de volgende prijsupdate weer is rechtgetrokken, ga ik er nu niet heel erg veel tijd en moeite tegenaan gooien. :)

Bedankt voor de melding in ieder geval. Ik zal even in de gaten houden of het blijft aanhouden.
Pagina: 1