Toon posts:

moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een Intel Avalon D915GAV moederbord maar welke poorten heb ik daarop vb pci agp en pci-e heb ik deze poorten erop ? http://images.google.be/i...:2006-32,GGLJ:nl%26sa%3DN

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 10:49
:o

:'(

• mfz11
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-10-2025
ftp://download.intel.com/design/motherbd/av/C6860002.pdf

dit is de manual gevonden via google staat ongetwijfeld alles in wat je wilt weten.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Als je op je eigen gegeven link klikt dan zie je al al de specificaties die er op zitten.....beetje verder kijken dan je neus lang is he ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit was simpel te vinden op google :) Daar word je doorverwezen naar de Intel Site :
Four PCI Conventional* bus add-in card connectors (SMBus routed to PCI Conventional bus connector 2)
Two PCI Express* x1 bus add-in card connectors
One PCI Express* x16 bus add-in card connector

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welkom op GOT

Er zal wel een moderator langskomen om het zaakje te behelpen, maar mijn poging hierbij.

1. Kies een duidelijke topictitel. Moederbord zegt niet veel, daar zijn er vele van. Je weet het type want dat staat in je post, gebruik dat dan ook in je titel.

2. Complete systemen is niet de rubriek voor deze vraag, zet hem dan onder moederborden/hardware

3. Wees duidelijk in je vraagstelling. Hier snap niemand wat van.

4. Zoek eerst eens zelf op google of de intel website: http://www.intel.com/products/motherboard/d915gav/index.htm

-edit-
Jesus mensen, hebben jullie niks te doen ofzo :')

-update-
Dubbel met moederbord

Ennuh, Viper®, je kunt het modereren het beste aan de mods overlaten ;)
Sorr, ik dacht dat ik op topicreport geklikt had :*

[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 02-10-2006 13:45 ]

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Welkom op GoT ;)

Door met google te zoeken naar je moederbord, was het eerste resultaat ditte. Je hebt dus 4 PCI aansluitingen, 2 PCI-e x1 slots, 1 PCI-e x16 slot, 8 USB aansluitingen, 4 SATA, en nog een paar dingetjes. Voortaan is het misschien een idee om zelf eerst te googlen voor je hier iets vraagt ;)

edit: ik was weer es te laat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Whollabilla op 02-10-2006 13:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal voor de info ik had deze info nodig om te weten welke videokaart ik moest steken

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

Thandor

SilverStreak

Heb je überhaupt geprobeerd om te zoeken naar informatie?
Simpel zoeken met Google óf op de website van de fabrikant (in dit geval Intel) moet zeker relevante informatie geven. Anderzijds kun je een kijkje nemen in de handleiding van het moederbord. Heb je die handleiding niet dan is deze hoogstwaarschijnlijk wel te downloaden :)

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Het voldoet totaal niet aan eisen die we hier op GoT stellen.
Zie de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor meer informatie.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.