Outlook 2003 - Bij opstarten mappen automatisch uitvouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Mijn probleem met Outlook 2003 is als volgt: ik heb een aantal IMAP accounts en een aantal mappen waar inkomende mail met behulp van de Outlook Rules automatisch naar toe worden verplaatst.

Echter zijn bijvoorbeeld de IMAP mappen _altijd_ ingevouwen als ik Outlook open. Erg irritant, want dan moet je elke keer dat je Outlook opstart, weer op die +'jes drukken voordat je ziet of je nou wel of niet een nieuw bericht hebt.

Wat ik dus wil is dat alle mappen (en vooral die IMAP mappen) altijd uitgevouwen zijn als ik Outlook opstart. Nu heb ik al zitten googlen en hier op GoT gezocht, maar kon tot dusver niets vinden wat me hielp.

Iemand die weet hoe dit probleem op te lossen?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:57
Je kunt ze links in de balk zetten waar je ook inbox hebt staan. Dan kan je ze in 1x benaderen.

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Ze staan al links in de balk tezamen onder m'n "personal folders" waar m'n POP3 mails op binnenkomen. Echter kan ik deze IMAP mappen daar niet ook tussen zetten omdat outlook dat weigert.

Verwijderd

Even een grote kick omdat ik met hetzelfde probleem zit.
Hoe heb je e.e.a. opgelost?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Outlook heeft er geen enkele moeite mee om een IMAP map in de Favoriete mappen te zetten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Met Favorieten werken is niet iets wat ik zoek beste F_J_K :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dan zie je toch meteen de mappen die je wilt zien? Dat werkt voor mij ideaal. Maar voor jou blijkbaar niet, misschien iemand anders :)

offtopic:
Woehoe, ik ben de beste \o/
:+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1