Ik heb ongeveer een maand geleden een nieuwe laptop gekocht, een Amilo Pi1536. Tot dusverre heb ik een defecte accu gekend, die direct netjes werd vervangen door de Mediamarkt. Vandaag zit ik in de collegebanken en start m'n laptop op (uit slaapstand). Ik wil m'n wachtwoord intypen (gevolgd door enter), maar het wachtwoord klopt niet. Maandagmorgen gevalletje dus. Blijkt dus dat m'n enter toets veranderd is in ]. M'n eerste veronderstelling was dat er wat tussen de enter toet en de toets erboven (de ] } toets) zat, maar na het loshalen en herbevestigen van die ] toets blijkt dat het niet te zijn. Nog typischer is dat het probleem zich NIET voordoet wanneer numlock aanstaat. Maar aangezien ik met een laptop werkt schiet dat niet op, omdat dan de letters uiopjkl;m veranderd worden 456123+0. Waar de p zit zou onder numlock de - moeten zitten, maar die werkt kennelijk weer niet onder numlock.
Wisselen tussen taalinstelligen (rechts onder in de taakbalk) mocht niet baten; Ik heb gegoogled op 'toetsenbord instellingen wijzigen' en 'taalinstellingen toestenbord wijzigen', maar bij beide niet gevonden wat ik zocht..
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Wisselen tussen taalinstelligen (rechts onder in de taakbalk) mocht niet baten; Ik heb gegoogled op 'toetsenbord instellingen wijzigen' en 'taalinstellingen toestenbord wijzigen', maar bij beide niet gevonden wat ik zocht..
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt?