Sinds gisteren heb ik een Samsung SyncMaster 920N 19" aangeschaft, echt een heel mooi ding ware het niet dat sinds ik die heb aangesloten mijn computer om de zoveel tijd spontaan herstart. De eerste keer kreeg ik tijdens het herstarten (zeg maar voor het punt dat het windows icoon verschijnt) de mededelingen dat het probleem kon liggen aan het aansluiten van nieuwe hardware, en excuses voor het ongemak. Maar het probleem komt nog steeds terug, maar nu zonder mededeling achteraf.
Daarna heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd die bij het scherm horen, jammer genoeg helpt dit niet. Het probleem ligt niet aan het feit dat ik te heftige dingen doet zoals de nieuwste games draaien en dergelijke, spontaan herstarten komt namelijk ook voor als ik alleen maar zit te internetten.
Enige ideeen? Ohja, voordat ik het vergeet, alhoewel ik niet weet of ik dat hier in dit gedeelte van het forum kwijt kan, ik heb ook nog een speaker set aangesloten. Twee Speakers en een grote Box van het merk Thrust, verdere type/merk informatie heb ik jammer genoeg zo snel niet op handen.
Systeem;
AMD Sempron 3400+
1.50GB DDR2 geheugen.
Nvidia 7600 GT
Daarna heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd die bij het scherm horen, jammer genoeg helpt dit niet. Het probleem ligt niet aan het feit dat ik te heftige dingen doet zoals de nieuwste games draaien en dergelijke, spontaan herstarten komt namelijk ook voor als ik alleen maar zit te internetten.
Enige ideeen? Ohja, voordat ik het vergeet, alhoewel ik niet weet of ik dat hier in dit gedeelte van het forum kwijt kan, ik heb ook nog een speaker set aangesloten. Twee Speakers en een grote Box van het merk Thrust, verdere type/merk informatie heb ik jammer genoeg zo snel niet op handen.
Systeem;
AMD Sempron 3400+
1.50GB DDR2 geheugen.
Nvidia 7600 GT
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 09:46 ]