Toon posts:

[XP] Map Mijn Afbeeldingen niet in miniatuurweergaven..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En dan bedoel ik niet in de explorer zelf maar bijvoorbeeld als je het bestand wilt openen in paint/ photoshop..

Standaard heb ik gewoon de map "mijn afbeeldingen"staan op lijst..

maar als ik dan bijvoorbeeld een afbeelding wil openen met een programma als photoshop/paint, en ik blader vanuit mijn documenten naar "mijn afbeeldingen" krijg ik dus de map te zien in.. jawel hoor.. miniatuurweergaven.. ik vind het hoogstens irritant omdat het bladeren naar een bepaald bestand IMHO langer duurt.. (ik kijk naar bestandsnaam.. niet de foto zelf)

Een alternatieve oplossing zou zijn: Al mn foto's uit de systeemmap "mijn afbeeldingen" weg halen en vervolgens knippen naar een map die ik bijvoorbeeld "mijn afbeeldingen2" noem in mijn documenten.. ok dat werkt goed, maar standaard.. als je een afbeelding bestand opslaat in IE wordt je gelijk doorgelinkt naar de map "mijn afbeeldingen"..

Zou betekenen dat ik vervolgens mn opgeslagen afbeeldingen weer moet gaan kopieeren naar die "mijn afbeeldingen2" - map..

Aardig omslachtig als je het mij vraagt... dus ik vroeg me af.. weet iemand misschien een simpelere oplossing

edit: natuurlijk kan ik ook elke keer weer op "lijst" klikken om ze als lijst weer te geven.. maar ik wil dat het standaart gewoon op lijst blijft staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 04:44 ]

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:22
Ga naar "Mijn Afbeeldingen", druk op beeld -> deze map bewerken -> kies 'documenten':

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a9e6d2b6ee9f1a72a65fee94df1012ef/full.png

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
Kaspers schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 07:07:
Ga naar "Mijn Afbeeldingen", druk op beeld -> deze map bewerken -> kies 'documenten':
Dit werkt niet bij de standaard map "Mijn afbeeldingen" volgens mij. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Merijn70 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 07:21:
[...]

Dit werkt niet bij de standaard map "Mijn afbeeldingen" volgens mij. |:(
inderdaad.. xp laat je die map niet aanpassen.. het is nog niet eens zichtbaar bij de opties "beeld"