Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht: Casemod winkel regio Den Bosch/Eindhoven

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zoals de titel het al zegt: Ik ben op zoek naar een casemoddingwinkel in de regio Den Bosch / Eindhoven. Liefst met winkelgedeelte / showroom.

Probleem is, elke keer als ik een sleevingkit of een fan nodig heb, betaal ik meer aan verzendkosten dan aan produkten. Zercom en 4Launch hebben niet het uitgebreide aanbod dat ik zoek. Daar komt bij dat ze geen winkel hebben. Alleen een web-shop.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

[google=casemod winkel eindhoven] al gedaan :?

En anders www.detelefoongids.nl en bellen :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik denk dat dat problematisch wordt; dat soort spullen zijn vaak net ff te niche om zo op voorraad te leggen, aangezien het gros van de PC-hobbyisten gewoon standaard spul in z'n kast stopt.
Wellicht dat Coditronix (elektronicawinkel, voormalig Display) je kan helpen met bepaalde dingen, maar die zullen ook geen 15 kleuren sleevekits op voorraad leggen. ;)

Ben in Japan wel zoiets tegengekomen onverigens; dat was een afdeling in een elektronicawarenhuis van 7 verdiepingen waar ze ruimte zat hebben en zo'n hoekje ze nauwelijks geld kost. ;)

Maar goed, gebruik Google ook eens.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaj. op 02-10-2006 08:19 ]

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:03

Exterazzo

Qeasy

Ik meen dat ze bij de MediaMarkt in Eindhoven ook een klein hoekje hebben met casemod spullen, maar pin me er niet op vast.

Audentia

Verwijderd

Hap.. weg! Het probleem is blijkbaar iets lastiger als ik dacht

8)7

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 09:29 ]

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Je hebt ook Wiener electronica in Eindhoven op de Kruisstraat, hier hebben ze best veel casemod spul.

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Verwijderd

Topicstarter
uietraard al uitgebreid gegoogled en de telefoongids gezocht.

coditronics geweest. Wel een beetje, maar weinig aan echt casemod spul. wel nodige kabeltjes en connectortjes, maar weinig sjieks.

Micromotive is dood

Wiener electronics ook wel wat, maar natuurlijk weer niet precies wat je zoekt. Beetje zelfde verhaal als coditronics.

Wiener is dan nog de beste optie, maar ik woon in den bosch, dus toch weer half uurtje rijden...

"Probleem" is echt lastiger dan je denkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 13:14 ]

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 20:53

Poekie McPurrr

Mreoww~

De meeste computerzaken bij het centrum van Eindhoven (Mycom, Dynabyte, Vobis (of hoe de Vobis ook heet nu)) hebben wel een vitrine met wat casemod spul. Vrees dat je voor de rest toch aangewezen bent op webshops.

Le Meow

Verwijderd

Topicstarter
Ja ben er ook bang voor.

Ben al geconfroteerd wat dan echt het probleem is. Ik denk, ff een sleevingsetje, dan maar bij salland, die hebben veel keus. Setje, 6 euro, verzenden administratie kosten. Totaal 22 eu. Beetje jammer. Dan maar wat extra bestellen.

Nu zit ik op 60eu. GVD. was zo niet de bedoeling. Nouja, daarom dus op zoek naar een winkeltje, waar je waarschijnlijk hetzelfde probleem hebt. >:)

Verwijderd

Ach, als je een casemod winkeltje in de buurt hebt, moet je ook nog het geluk hebben dat ze een beetje goedkoop zijn.

Zo heb ik dus een winkeltje in de buurt op fietsafstand waar ze casemod spul hebben. Alleen voor het kleinste spul weet ik nog onder m'n verzendkosten uit te komen, maar zodra ik 2 setjes CCFL's koop ben ik bij een andere online winkel incl. verzendkosten goedkoper uit.

offtopic:
De sjappo's vragen 11,50 voor een setje CCFL's, da's bijna 200% de prijs dat ze online te krijgen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 15:16 ]

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Poekie McPurrr schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:50:
De meeste computerzaken bij het centrum van Eindhoven (Mycom, Dynabyte, Vobis (of hoe de Vobis ook heet nu)) hebben wel een vitrine met wat casemod spul. Vrees dat je voor de rest toch aangewezen bent op webshops.
Hmm... Dynabyte en Vbis in het centrum van Eindhoven.... waar hebben ze die verstopt ?

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Meestal hebben winkels als Vobis en Mediamarkt enz. aleen maar wat lampjes en fans. Ik heb nog nooit een echte winkel gezien waar je véél en bijzonder casemodspul kan halen. Ik bestel ook altijd alles online :) Veel goedkoper.

@Blackcrown: Wij hebben hier zo'n onderdelenhuis zitten. Daar betaal je 8.50 voor een enkele CCFL!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:57
In den bosch hebben we alleen Com4, net als in Eindhoven. Dynabyte, Mycom en Vicomputer zijn 3x ruk...

Helaas :( zit met hetzelfde probleem

Verwijderd

In Valkenswaard weet ik dat de Hedo (tevens een vestiging in Veldhoven) wat casemodding spul verkoopt, en dan heb je 3 deuren verderop nog de HTP zitten. HTP verkoopt allerlei electronica waaronder ook fans, lampen en schermpjes. Beiden zitten dus op de Leenderweg te Valkenswaard.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
eh? waar denk je dat webshops voor zijn? die paar miegerige verzendkosten.. die bespaar je wel met dat alles goedkoper is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:38:
Ja ben er ook bang voor.

Ben al geconfroteerd wat dan echt het probleem is. Ik denk, ff een sleevingsetje, dan maar bij salland, die hebben veel keus. Setje, 6 euro, verzenden administratie kosten. Totaal 22 eu. Beetje jammer. Dan maar wat extra bestellen.

Nu zit ik op 60eu. GVD. was zo niet de bedoeling. Nouja, daarom dus op zoek naar een winkeltje, waar je waarschijnlijk hetzelfde probleem hebt. >:)
Denk maar zo, verhuizen is duurder!
Oh ja, post je MOD later ook ff als het wat is!

Verwijderd

Topicstarter
Bulls-NL schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:58:
eh? waar denk je dat webshops voor zijn?
Waar denk je dat winkels voor zijn. Kan ik in een webshop bv kleuren vergelijken? Materialen aanvoelen? etc.

Maar goed mijn mod tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://img46.imagevenue.com/loc533/th_26292_100_0165_122_533lo.jpg

Maar dus nog lang niet af :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 16:12 ]

Verwijderd

www.maxactive.nl ? Zit in Tilburg (hebben volgens mij ook een gewone winkel)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
HELD! Jij bent goed bezig. Zoiets zoek ik idd... Had je dat niet 2 weken geleden op HWI kunnen posten? :) Ze hebben echt een winkel met showroom en alles....

Ze hebben uiteraard maar de 1/4 van het assortiment op voorraad maar vooruit, daar kan ik mee leven...

Toevallig ook ervaring met deze shop?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:57:
Had je dat niet 2 weken geleden op HWI kunnen posten? :) Ze hebben echt een winkel met

Toevallig ook ervaring met deze shop?
Ik zag je topic nu pas 8)7 , verder denk ik wel dat het een goede shop is want ze stonden ook met een hele kraam op het NKCM met allemaal spulletjes enzo. Je kunt gewoon daar kopen/afhalen dus zal het wel te vertrouwen zijn :D Ik kom zelf uit Breda dus deze winkel is voor mij ook wel interessant, ik ga hier wat kleine spulletjes kopen die ze bij BG-computers niet hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Tja loop je wel je 50% korting mis... :)

Maar zker relaxed omdat je kunt gaan kijken of het allemaal wel naar je zin is...

Maar mooi dat het voor ons allebei zinnig is. Nogmaals bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
gisteren bij maxactive geweest. Mooi winkeltje met veel keus, en veel op voorraad! Fans, ccfls, eigenlijk alles qua casemod-spul. Nogmaals bedankt daarvoor!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:10:
[...]

Waar denk je dat winkels voor zijn. Kan ik in een webshop bv kleuren vergelijken? Materialen aanvoelen? etc.

Maar goed mijn mod tot nu toe:
[afbeelding]

Maar dus nog lang niet af :)
ff offtopic, maar hoe lang zijn die nieuwe vga kaarten tegenwoordig man... vga nog zowat breder dan je mobo

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Verwijderd

Topicstarter
eh ja, ongeveer een halve cm korter dan mobo. Is een asus x1900xt kaart en een asus p5w dh deluxe mobo.
Pagina: 1