[XP] PC opeens traag en geluid kraakt*

Pagina: 1
Acties:

• Jors
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 20:12
Ik weet niet zo goed waar ik dit topic kwijt moet, maar ik hoop toch dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb in juli een nieuwe pc aangeschaft en zelf in elkaar gezet. In eerste instantie werkte alles goed, maar sinds een paar dagen merk ik opeens dat hij traag is geworden. Bovendien kraakt het geluid continu als er ook maar een klein beetje processor activiteit is. Ik heb de drivers en directx al opnieuw geinstalleerd, maar tevergeefs. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Specs:
Intel Core 2 E6600
P5B Deluxe. P965
Corsair 2048MB
Asus GeForce 7900 GTX 512MB DDR3
EN7900GTX/2DHT
300GB SATA II 7200RPM 16MB Diamond Max 10
NEC ND-4571 16x

Verwijderd

Wat is de temperatuur van je cpu?
Heb je een paar dagen geleden iets aan de pc gedaan waardoor hij nu traag is ( software geinstalleerd oid)
Scan je pc eens op virussen en spyware

Een snelle oplossing kan zijn om een systeemherstel uit tevoeren naar een punt voordat het probleem zich het eerst voordeed.

• Jors
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 20:12
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:00:
Wat is de temperatuur van je cpu?
Heb je een paar dagen geleden iets aan de pc gedaan waardoor hij nu traag is ( software geinstalleerd oid)
Scan je pc eens op virussen en spyware

Een snelle oplossing kan zijn om een systeemherstel uit tevoeren naar een punt voordat het probleem zich het eerst voordeed.
Bedankt voor je vlugge reactie! Temp lag volgens mij tussen de 30 en 40 graden (gezien in BIOS) dus das wel ok. Scannen op virussen en spyware heb ik ook al gedaan, maar daar is niks noemenswaardigs uit naar voren gekomen.

En software installeren.. volgens mij niet. Alleen WoW geupdate naar versie 1.12.1 maar daar zou t toch niet aan kunnen liggen?? Heb wel wat gewijzigd in firewall en router omdat updaten niet helemaal goed ging, maar volgens mij heb ik dat weer teruggezet. Bovendien lijkt het me sterk dat daar t probleem ligt...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat de Windows versie in je topic titel staat - let hier aub ook zelf op :)