[Gezocht]Goedkoop 5.1

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:19
Hoi,

Ik ben eigenlijk opzoek naar een goedkoop 5.1 setje om op een DVD speler aan te sluiten. Ik weet dus niet zeker of PC-speakers geschikt zijn aangezien deze vaak een andere aansluiting hebben. De prijs waaraan ik zat te denken - misschien optimistisch, maar ik ben ook maar een arme student :P - is zo rond de 50 euro of goedkoper.. Het geluid hoeft niet super te zijn, aangezien mijn ouders niet bepaald audiofielen zijn :P.

Als iemand een tip heeft voor me, heel erg alvast bedankt !

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Sweex heeft een setje zo rond de 40 euro dacht ik... Bij de media markt heb je genoeg keuze uit goedkope 5.1 setjes..

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:19
Ja het probleem waar ik eigenlijk mee zit is dat je vaak een externe DD5.1 decoder nodig hebt, en aangezien ik begod niet weet of deze DVD speler dat heeft, wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen. Overigens heb ik bijvoorbeeld de Creative SBS500 of de Logitech S500 zitten bekijken, maar het ding waar ik mee zit is of ik deze op de DVD speler aan kan sluiten. Er zit een (gele connector) AC3 connector op de achterzijde en zo'n seperated, 6 channels ding als je snapt wat ik bedoel.. :P

De DVD speler is overigens een JDB (Kruidvat)

Edit: @Megamind, helaas hebben we hier geen Mediamarkt in Oss 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door alex3305 op 01-10-2006 21:07 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, loop een winkel in, kijk in de pricewatch. Kortom: Maak zelf een keus. Het is niet de bedoeling anderen dat voor jou te laten doen (hier).

Je kan overigens makkelijk zien of je er een met decoder nodig hebt, kijk gewoon achterop de dvd speler of er 6 losse analogie uitgangen op zitten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.