Na maanden proberen is het eindelijk mij gelukt om een peltier aan de gang te krijgen. De ene keer was mijn voeding te zwak en de andere keer de heatsink.
Paar maanden geleden heb ik daarom de knoop doorgehakt en een waterkoelingsset gekocht. Ik had al een peltier, maar die heb ik door onkundigheid gesloopt.
Na lang wachten bij OC-Shop op de peltier (en andere dingen die niet zo belangrijk zijn
) heb ik het dus voor elkaar.
O, nu willen jullie naturlijk temperaturen zien.
Kijk hieronder eens:

Voordat jullie beginnen te zeuren dat ie niet watergekoeld is, omdat je een fan met rpm meting ziet, moet ik je teleurstellen. Die fan is van mijn Enermax 330 Watt.
Nu zullen jullie natuurlijk afvragen waarom ik dit typ. Misschien hebben de newbie's (die de laatste tijd erg veel bijkomen
) hier wat aan. Ik bedoel dan newbie's die verder willen dan "Hoe unlock ik mijn Duron?" of "Kan ik mijn Compaq overklokken?".
Paar maanden geleden heb ik daarom de knoop doorgehakt en een waterkoelingsset gekocht. Ik had al een peltier, maar die heb ik door onkundigheid gesloopt.
O, nu willen jullie naturlijk temperaturen zien.

Voordat jullie beginnen te zeuren dat ie niet watergekoeld is, omdat je een fan met rpm meting ziet, moet ik je teleurstellen. Die fan is van mijn Enermax 330 Watt.
Nu zullen jullie natuurlijk afvragen waarom ik dit typ. Misschien hebben de newbie's (die de laatste tijd erg veel bijkomen