Momenteel heb ik al een heel oud 4.1 setje van creative. Ik heb echter het probleem dat in combinatie met mijn bureaulampje de speakers (of in ieder geval die subwoofer) ploft. Soort van spanningspieken wat door de adapter van de lamp veroorzaakt wordt icm die adapter van de speakerset. Maargoed, nu wil ik misschien de Gigaworks T20 set aanschaffen en ik wil graag eerst weten of ik dan ook van het plofprobleem af ben. Dus heeft iemand ervaring met deze speakerset icm een halogeen bureaulampje ?
Verwijderd
Wikkel de voedingskabel van je speakersetje 's een keer of 12 om een weekijzer staafje (voor een paar euro te koop bij de plaatselijke electronica-boer)?
Was jaren geleden bij mij DE oplossing om m'n hifi versterker niet meer te laten ploppen wanneer de koelkast (op dezelfde groep) aansloeg.
Was jaren geleden bij mij DE oplossing om m'n hifi versterker niet meer te laten ploppen wanneer de koelkast (op dezelfde groep) aansloeg.
Verwijderd
Tijdje geleden deze set bij de MM gehaald. Ben er erg tevreden over. Zit geen sub bij, dus geen bass-overkill. Je kan bass en treble ook nog eens aanpassen. Ik vind het een erg relax compact setje met goed geluid voor het geld (natuurlijk geen hi-fi, maar wat wil je voor 100e).
Verder ook geen last van plops hier.
Verder ook geen last van plops hier.
Dank voor je reply. Dat is eigenlijk precies wat ik nodig heb, een fatsoenlijk setje om wat muziek af te spelen, zo te lezen is dat wel zo. Zoveel bas heb ik niet nodig bij de pc, als ik echt puur muziek wil luisteren ga ik wel in de woonkamer zitten met de hifi set.
Inmiddels heb ik van creative support ook een mailtje terug gehad (toch wel, had ik niet meer verwacht dus vanaar mijn berichtje hier) Ze garanderen dat het plop probleem zich met dat setje niet voor doet, dus mailtje geprint en naar de winkel setje ophalen
Inmiddels heb ik van creative support ook een mailtje terug gehad (toch wel, had ik niet meer verwacht dus vanaar mijn berichtje hier) Ze garanderen dat het plop probleem zich met dat setje niet voor doet, dus mailtje geprint en naar de winkel setje ophalen
Verwijderd
de oplossing voor jou is het volgende, neem een lichtnetfilter en sluit hier je speakerset op aan. een collega van mij had hetzelfde en na het plaatsen van zo'n ding was het opgelost
Ik heb even op internet gezocht, maar er zit een behoorlijke prijsvariatie in deze filters. Ik ben ze al tegen gekomen van 6,50 tot 150,- euries. Er zijn dan stekkerdozen met zo'n filter of losse filters (die zijn vaak het duurst). Weet je misschien welk soort je collage heeft, op welke prijs die zit ?
Yohoo kun je nog even op die vraag van Skywarrior antwoorden wat de lichtnetfilters betreft?
[ Voor 8% gewijzigd door Gianni Rombios op 03-12-2006 00:14 ]
Inmiddels heb ik dit setje ook in huis,
valt me echter een beetje tegen, ik moet behoorlijk aan de volume knop komen, wil ik er een beetje geluid uit krijgen.
En het geluid gaat al snel kraken.
Had ik me toch maar de klipsch 2.0 gehaald
valt me echter een beetje tegen, ik moet behoorlijk aan de volume knop komen, wil ik er een beetje geluid uit krijgen.
En het geluid gaat al snel kraken.
Had ik me toch maar de klipsch 2.0 gehaald
Die klipsch 2.0 heb ik inmiddels een half jaar maar die vallen me ook wat tegen - wel komt er behoorlijk wat geluid uit zonder te kraken.
Leuk setje die T20 met mooi geluid voor relatief weinig geld, maar ik heb last van een hoge voor mij duidelijk hoorbare toon die uit de linkerspeaker komt. Zie ook het forum van Creative zelf: http://forums.creative.co...=speakers&message.id=9376.
Met andere woorden, als je erg goede oren hebt moet je de T20 niet kopen.
Met andere woorden, als je erg goede oren hebt moet je de T20 niet kopen.
Pagina: 1