Toon posts:

Dreamweaver op usbstick vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
had eerder vanmiddag een post gedaan maar er ontbraken wat regels vandaar dat ik nog een x post.
Ik heb geprobeerd om op mijn sandisk 512mb usbstick dreamweaver te installeren maar het lukt niet.

Weet iemand of het wel mogelijk is?
Of weet iemand een soortgelijk programma wat wel vanaf een usb stick te draaien is?
Het gaat er om dat ik makkelijk php, html, style files xhtml kan bewerken

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-07 20:58
Heeft Dreamweaver geen register nodig? Ik denk dat als Dreamweaver dat nodig heeft het niet zal gaan.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan kijken naar andere editors, waarbij je de volgende eisen nodig hebt: geen shared dll's op de client PC nodig en geen register-afhankelijkheid.

Er ontbreekt trouwens nog steeds een hoop aan je topic.

• Wat lukt niet precies, krijg je een foutmelding oid?
• Wat heb je zelf geprobeerd om te achterhalen waarom het niet lukt
• Heb je naar alternatieven gezocht en zo ja, welke en waarom voldoen ze niet aan je vraag

Als je wat completer post, dan kunnen wij je ook veel beter helpen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:45:
Je kan kijken naar andere editors, waarbij je de volgende eisen nodig hebt: geen shared dll's op de client PC nodig en geen register-afhankelijkheid.

Er ontbreekt trouwens nog steeds een hoop aan je topic.

• Wat lukt niet precies, krijg je een foutmelding oid?
• Wat heb je zelf geprobeerd om te achterhalen waarom het niet lukt
• Heb je naar alternatieven gezocht en zo ja, welke en waarom voldoen ze niet aan je vraag

Als je wat completer post, dan kunnen wij je ook veel beter helpen :)
Ik krijg een stuk of 12 meldingen dat er register sleutels missen en dll bestanden.
Ik heb geprobeerd de dll bestanden uit de windows map gehaald had geen zin.

Dus ik ben een ander editor nodig heeft iemand een idee?

• markiemannie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-01 19:20
Ik heb gehoord dat het met Registery Rapper mogelijk hoort te zijn. Ik heb het echter zelf NIET uitgetest, dus ik kan niets garanderen.

Verwijderd

Topicstarter
markiemannie schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:06:
Ik heb gehoord dat het met Registery Rapper mogelijk hoort te zijn. Ik heb het echter zelf NIET uitgetest, dus ik kan niets garanderen.
Ik ga het eens uitproberen.
Mocht het goed werken dan deel ik zeker hier mijn ervaringen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb geprobeerd om op mijn sandisk 512mb usbstick dreamweaver te installeren maar het lukt niet.
Als je nou zou vertellen wat er niet lukt dan kunnen we je nog beter helpen. Krijg je foutmeldingen; of start dreamweaver niet op; of lukt de installatie zelfs niet eens? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:34:
[...]
Als je nou zou vertellen wat er niet lukt dan kunnen we je nog beter helpen. Krijg je foutmeldingen; of start dreamweaver niet op; of lukt de installatie zelfs niet eens? :)
Misschien is het handig om te rug te lezen.
Blijkbaar kunt u niet lezen want ik heb duidelijk neer gezet dat hij aangeeft dat er register sleutels ontbreken!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:45:
[...]

Misschien is het handig om te rug te lezen.
Blijkbaar kunt u niet lezen want ik heb duidelijk neer gezet dat hij aangeeft dat er register sleutels ontbreken!
Duidelijk? Volgens mij heeft het twee topics en vragen van onze kant gekost om duidelijk te zijn ;)

Een beetje meer respect voor users die je vrijwillig helpen zou wel zo netjes zijn. Helemaal als je ook antwoorden van je mede-users verwacht.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1