Toon posts:

dvd+r en cd-r

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand heel toevallig waar ik ze online kan bestellen ZONDER verzendkosten

Maybe heeft iemand hier een favo winkeltje ofzow

sorry als deze verkeerde topic is

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-02 21:17
Maakt het uit dat je verzendkosten betaalt? Bij shops die geen verzendkosten rekenen zijn de CD's ongetwijfeld duurder omdat ze dan de verzendkosten bij in de productprijs rekenen. Ik kijk zelf altijd bij www.opusshop.com www.ddvd.info en www.cdrwinkel.com

Edit: Deze winkels hanteren allemaal een grens aan de bestelwaarde waarboven verzenden gratis wordt, dit is meestal in de buurt van €130. Je zou bijvoorbeeld samen met vrienden/familie/collega's kunnen bestellen en zo de verzendkosten te besparen.

[ Voor 32% gewijzigd door NoepZor op 01-10-2006 17:52 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

reken er wel op dat als je naar België wilt laten versturen dat dat sinds kort niet meer vanuit Nederland gaat. Alle nederlandse webwinkels voor CD en DVD's leveren niet meer aan België omdat hier een taks betaalt moet worden op lege CD en DVD's en in Nederland niet...
Duitsland exporteert wel nog, maar neem anders gewoon de auto en rij er om. Op lege DVD's krijg je hier 0.7€ taks per stuk, dus als je om 200 dvd'tjes rijdt heb je al direct 140€ winst op de niet-betaalde taks; koop samen met een paar vrienden en het is zéker de moeite om een ritje te maken. Per lege dvd kan je ongeveer een 6km met de auto rijden naar de winkel waar je wil kopen. Beetje loze maatregel dus, de grote kopieerders waartegen ze deze maatregel wilden invoeren rijden er nu gewoon om...

• NoepZor
In Nederland zit er ook een heffing op de lege media. Ik dacht uit mijn hoofd 10ct. voor een CD-R, 25ct. voor een DVD+R en 50ct. voor een DVD-R. De media die je bij bovengenoemde shops haalt is excl. heffing. Je bent voor de wet zelf de importeur en je dient zelf zorg te dragen voor het betalen van de heffingen, alleen dat is het mooie, dat doe je dus niet :)

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

NoepZor schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:50:
Maakt het uit dat je verzendkosten betaalt? Bij shops die geen verzendkosten rekenen zijn de CD's ongetwijfeld duurder omdat ze dan de verzendkosten bij in de productprijs rekenen. Ik kijk zelf altijd bij www.opusshop.com www.ddvd.info en www.cdrwinkel.com

Edit: Deze winkels hanteren allemaal een grens aan de bestelwaarde waarboven verzenden gratis wordt, dit is meestal in de buurt van €130. Je zou bijvoorbeeld samen met vrienden/familie/collega's kunnen bestellen en zo de verzendkosten te besparen.
Vergeet cdrwinkel al maar vast als je een particulier bent:
Beste klant,

In een rechtszaak zaak van auvibel (www.auvibel.be) tegen verschillende webshops heeft de rechtbank van eerste aanleg te Brussel in kortgeding beslist dat er geen CD en DVD zonder heffing meer naar België mag worden verkocht.

Wij mogen dus geen leveringen van CD en DVD naar Belgische particulieren uitvoeren.
Andere artikelen kunnen uiteraard wel nog besteld worden.

Bedrijven die geen eindgebruiker zijn kunnen wel nog CD en DVD bestellen.
Indien U als bedrijf wil bestellen en de produkten niet voor eigen gebruik bestemd zijn gelieve ons dan even te mailen (info@cdrwinkel.com)
Wij zullen dan uw account aanpassen zodat U wel nog media kan bestellen.

Wij zijn het helemaal niet eens met de beslissing van de rechtbank maar kunnen momenteel niets anders doen dan de verkoop van media tijdelijk te staken.
Natuurlijk gaan wij tegen deze beslissing in beroep.

Wij hopen dan ook snel een passende oplossing klaar te hebben.

Dank u voor het vertrouwen.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• NoepZor
Maar ik ben geen Belg, ik weet niet wat de TS voor nationaliteit heeft, maar volgens mij kun je ze gewoon naar Nederland laten versturen hoor.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens rond in www.tweakers.net/pricewatch :)

Als je die winkels niet kunt vinden, dan zijn ze er simpelweg niet :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.