Toon posts:

Game-Geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-computergebruikers,

Na lang mijn zuurverdiende centje gespaard te hebben ben ik eindelijk zo ver om mijn computer te gaan aanschaffen. Dus 2 weken geleden had een vriend van mij een mooi systeem in elkaar gedraait: Inter e6600, Asus1950XTXCF, AsusP5w SH deluxe, 2x 250gig seagate HD, en . Aan dit lijstje ontbreekt hier iets heeel ensentieels, het geheugen, hij had 2 gig van corsair erbij gedaan, maar toen ik aan het bestellenw as, bleek dat het geheugen binnen 1 a 2 weken 100 euro duurder was geworden. En daar heb ik geen speeling voor in mijn budget. Maar 2 gig is echt iets wat ik wil hebben voor de zwaardere games van tegenwoordig...

Optie: goedkoper geheugen vinden en maar wat mindere prestaties OF nu 2x 521 zetje eringooien en over een tijdje nog een keer.

Het Budget is rond de 200, PC5400 aub voor het eventueel OC... Dus Big bang for Bucks.... :))

SlotVraag: Wat adviseren jullie mij, 1 reepje van 1 gig erin en over een tijdje nog 1 OF 2 reeepjes van 512?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 18:21 ]

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02 07:19
Sowieso, met overclocken @ een e6600 zou ik gaan voor DDR2 pc6400 geheugen :). En dat kan je hier vast wel vinden:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/551/nosub
Genoeg pc6400 geheugen, gemiddelde prijs voor 1 reepje van 1 gb is zo op het oog 160 euro.

Mocht je echt pc5400 willen:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/644

Daar valt een heleboel pc5400 te zien, waar je met het nodige zoekwerk ook wel reviews bij kan vinden ;). (en anders kan je het hier uiteraard ook nog vragen)

Verwijderd

Topicstarter
Bump

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
bump?

dat mag na 24 uur pas

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02 14:46

Krizzie

Progressive Music \o/

Waarom kick je je topic, terwijl iemand je een lijst geeft met geheugen wat aan jou eisen voldoet? :? Je hoeft alleen nog maar te kijken wat er in jou budget valt.

Geluidswolk

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-02 06:50
Hmm, staat wel een leuke tussen, die had je zelf ook kunnen vinden. Alleen heb ik het idee dat ze een foutje hebben gemaakt, maar als die prijs echt ook op site staat, zou ik als k jou was snel bestellen

pricewatch: 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2 CL5 (Kingston, KVR800D2N5K2/2G)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rick.koggel/geheugen.bmp

EDIT: Laat maar, als je op de site kijkt, zie je dat het om 512 MB gaat, Foutje in pricewatch dus. Ik heb niks gezegt :X

[ Voor 12% gewijzigd door GoldenBatt op 01-10-2006 20:05 ]

Specs!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
gaat om 1 latje van 512 mb

kijk maar als je doorlinkt, als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat ook zo meestal ;)

damn goldenbat net seconde te vroeg geëdit :( ;)

[ Voor 17% gewijzigd door hellmonder1986 op 01-10-2006 20:07 ]

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-02 06:50
2 Seconden ;)

Zag het net der na pas toen ik het poste, had eigenlijk eerst goed moeten kijken 8)7, Maar ik slaap half :z

Specs!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 08:55
als je gaat voor een reepje van 1 gig moet je wel opletten dat je ergens zekerheid vandaan krijgt dat je 'n tijdje later nog precies hetzelfde geheugen kunt scoren.. Toen ik m'n PC in elkaar draaide dacht ik van ik neem eerst 1 gig geheugen en dan vergroot ik het later wel, reepje bijbestellen is makkelijker dan nu twee keer zoveel geld uitgeven. FOUT ik keek laatst op de site en kwam erachter dat ze gestopt waren met het verkopen van OCZ gold edition en alleen nog platinum verkopen, nou is dat niet het grootste probleem ... dat geheugen is 10 euro duurder maar loopt wel hetzelfde als de gold edition, maja ik had het zelf toch fijner gevonden als er 'n zelfde bij in kon in het systeem.

Maar hou daar dus rekening mee niet dat je laterna denkt van ik koop nog 'n latje en de winkel die helemaal niet meer verkoopt.
Pagina: 1