Toon posts:

probleem bij installatie iTunes 7 op Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wanneer ik iTunes 7 wil installeren heb ik een probleem: tijdens de installatie van Quicktime (die nodig is voor iTunes 7) krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/g.bennebroek/thijs/iTunes7installfout.JPG

Hierna wordt de installatie vroegtijdig afgesloten en wordt er aangeraden het op een later tijdstip opnieuw te proberen. (als ik dit doe, dan doet hij alleen de installatie van Quicktime opnieuw en krijg ik dezelfde fout)

Ik heb het volgende al geprobeerd:

Updates voor Windows XP bekeken, hij is volledig up-to-date.
Drivers voor Installshield vernieuwd en de juiste gezocht die bij de installatie hoort.
iTunes 7.0.1 geprobeerd, weer hetzelfde probleem...

Rondgekeken op apple support site, en hier op de gathering rondgekeken, maar ik kon mijn probleem nergens terugvinden.

Ik ben benieuwd of jullie misschien weten wat ik hieraan kan doen?
iTunes weggooien en helemaal opnieuw installeren is misschien een optie, maar dan ben ik mijn playlist e.d. kwijt, wat ik liever niet wil.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicktime los instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oja, dat had ik ook al geprobeerd, zelfde probleem... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-10 01:19

Nitai

Live the life you love.

Heb je je temp directory al eens leeggemaakt? :) Helpt vaak bij Windows XP, ook, probeer die ISScript.msi nog een keer te draaien en kijk of dat helpt.

Ik denk dat het legen van je temp directory zal helpen (C:\Documents and Settings\anteru\Local Settings\Temp oid

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!

Ik heb wat je aanraadde geprobeert, temp (op drie files die niet te verwijderen waren na :? ) leeggemaakt en ISScript.msi nummer 7 gedownload (degene die nodig is voor iTunes 7 setup) driver 8 en 9 verwijderd.

maar het probleem bleef desondanks!

(ik heb het btw ook al een keer geprobeert met driver 8 en 9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam via Google bij deze pagina terecht.
Ik heb nl precies hetzelfde probleem; installeren van Itunes 7 geeft bovengenoemde foutmelding.
Ik heb alle versies van ISScript inmiddels gehad, maar niets helpt. Ik wordt er een beetje moedeloos van. |:(

Anteru, (of iemand anders) : ben je er inmiddels uit ?
Zo ja, dan ben ik heel benieuwd naar de oplossing.
Pagina: 1