[phpBB2] thumbnail in [img] tag*

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:26

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
He, ik heb een nogal nooby vraagje maar het antwoord vinden lukt nergens: ik wil op een phpbb2 forum een thumbnail maken naar een foto. In de GoT faq kom ik dit tegen:

[ url= link-plaatje ][ img ] link-plaatje[/ img ] [ / url ]

en dat werkt wel, maar hoe kan ik vervolgens het formaat veranderen :S. Als de foto niet kleiner wordt heb je natuurlijk niks aan een thumbnail. Hoe doe ik dat?

youtube.com/@hisrep

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
met photoshop?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op GoT heb je normaal de mogelijkheid om ook een grootte mee te geven aan je plaatje. Dat kan je wellicht ook doen op een phpBB2 forum, maar dan lijkt het me verstandiger om daar support te vragen of in de FAQ te kijken ;)

Hou d'r wel rekening mee dat een plaatje verkleinen niet hetzelfde is als thumbnailen. Bij thumbnailen wordt er een tweede, fysiek kleiner, plaatje genereerd. Een plaatje van 20MB zichtbaar verkleinen naar 100x100 pixels, blijft een plaatje van 20MB :)

Dit topic gaat op slot vanwege meerdere redenen; basic gehalte: dit kan je makkelijk vinden op het net en wij doen in principe niet aan 3rd party support :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.