Toon posts:

Webshop software (SPP VS)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een samenwerking met een bedrijf in de VS ben ik opzoek naar een webshop (software, of een internet applicatie) die compatible is met de volgende Payment Service Provider:
Nova Info Systems

Op dit moment heb ik een online winkel met een nederlandse compagnon, we maken gebruik van MijnWinkel. Helaas kan ik via MijnWinkel geen gebruik maken van creditcard betalingen omdat ze geen verband hebben met Nova. Mijn amerikaanse compagnon gebruikt deze provider en die moet ik ook gebruiken; ik ben dus op zoek naar een webshop die wel gebruik kan maken van creditcard payments met Nova.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Bij voorbaat dank voor de moeite
Oscar

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:41
Zijn er geen osCommerce modules van?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo oscarpeter! Ten eerste welkom op GoT :w

Je hebt dit lieve subforum al gevonden om je topic te plaatsen, maar hebt waarschijnlijk de hier geldende policy nog niet goed doorgelezen. Om ervoor te zorgen dat wij geen afhaalchinees worden, verwachten wij wel wat inzet van onze gebruikers (welke ik op dit moment mis in je topic).

Normaliter pushen wij een dergelijk topic helemaal naar beneden in de topiclijst, door middel van een slotje, maar ik ga het dit keer anders proberen. Probeer zelf aan te geven welke zoekmogelijkheden je hebt geraadpleegd, of er uberhaupt mogelijke oplossing beschikbaar zijn. Soms hoef je niet eens al je problemen door Google te halen en is een kort telefoontje met de betreffende partijen veel efficienter en doeltreffender.

Nogmaals het topic mag wel openblijven, maar wellicht meer input vanuit jouw kant :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Geheel begrijpelijk, bedankt. Ik heb uitgebreid gegoogled en inderdaad zo hier en daar gebeld/ge-emailed. Ook heb ik gezocht mbv de zoekfunctie, maar geen info kunnen vinden over koppelingen met VS SPP.
Aangezien ik zelf niet kan scripten vallen veel bedrijven af, die bieden namelijk wel de ruimte aan voor andere SPP maar willen dat ik zelf scripts ga schrijven om Nova te kunnen gebruiken. Problematisch voor iemand die dat niet kan. Als de winkel heel veel op zou gaan leveren zou ik iemand gaan inhuren, maar aangezien het hier om een Bonsai winkel gaat heb ik een goedkopere oplossing nodig :)

Aangezien het dus een heel specifieke vraag is; webshop software/bedrijf die Nova accepteerd, dacht ik dat wel te kunnen vragen op dit forum..! Wie weet kan iemand me helpen...

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022

Reveller

Hopla!

Zoals ik het zie heb je 2 mogelijkheden:
  • download en installeer osCommerce of PHPShop en kijk hoe de betalingmodules werken. Neem de moeite om PHP te leren en schrijf je eigen module. Sowieso vind ik niet dat je een webshop kunt beheren zonder enige PHP / Apache / MySQL kennis
  • neem een andere payment provider, samen met je compagnon. Of vraag hem om zijn PHP oplossing. Op e-pinions.com zijn de kritieken over Nova Info Systems ook niet erg lovend :)
Hoort dit topic trouwens niet in Programming?

[ Voor 12% gewijzigd door Reveller op 02-10-2006 17:38 ]

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

Verwijderd

Topicstarter
PHP leren lijkt me niet erg voor de hand liggend voor iemand die geen enkel idee heeft van scripten what so ever, als jij een vertaling van een chinese zin nodig hebt zal ik je ook niet vertellen chinees te gaan leren maar je helpen met de vertaling. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor de Nova module. Ik zal eens aan de gang gaan met OsCommerce en kijken hoever ik kom, aangezien mijn compagnon al geruime tijd met Nova werkt kan ik niet verwachten dat hij voor mijn gemak gaat switchen van SPP.
Wellicht kan ik met OsCommerce een heel eind komen en voor heet laatste stuk hulp vragen. Ik hoopte op een tip voor een bedrijf als mijnwinkel (niet al te duur en ook toegankelijk voor niet-scripters) dat wel toegang geeft tot Nova als SPP. Wellicht weet iemand nog iets anders?

Bvd voor jullie hulp!
Oscar
Pagina: 1