Toon posts:

OS X onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag naast XP ook OS X op mijn PC draaien. Nu las ik een artikel over QEMU. Via QEMU kun je een virtuele pc aanmaken, waaronder OS X zou kunnen draaien. Heeft iemand hier ervaringen mee aangezien ik hier niets over op Internet kan vinden. Wat is anders een goede manier om OS X naast mijn XP systeem te draaien op mijn PC? Ik heb wel enkele andere dingen gevonden op het Internet, maar geen enkele werkt feilleis als ik gebruikersreacties lees.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
Microsoft Virual PC 2004 al geprobeerd? Daar zou het mee moeten werken, en het is tegenwoordig gratis. Moet je even zoeken op de Microsoft-site.

Verwijderd

de rede dat het niet feilloos werkt is omdat het er niet voor gemaakt is ... dus je zal altijd moeten aanpassen. maar kijk eens op http://www.osx86project.org/ daar vind je ook een HCL (Hardware Compatibility List) en kan je zien of je hardware het kan draaien.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit zou eigenlijk beter in Apple Talk thuis horen, maar aangezien OSX niet ondersteund is op niet-Apple hardware is het daar weer niet toegestaan.

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.