Ik wil graag naast XP ook OS X op mijn PC draaien. Nu las ik een artikel over QEMU. Via QEMU kun je een virtuele pc aanmaken, waaronder OS X zou kunnen draaien. Heeft iemand hier ervaringen mee aangezien ik hier niets over op Internet kan vinden. Wat is anders een goede manier om OS X naast mijn XP systeem te draaien op mijn PC? Ik heb wel enkele andere dingen gevonden op het Internet, maar geen enkele werkt feilleis als ik gebruikersreacties lees.
Microsoft Virual PC 2004 al geprobeerd? Daar zou het mee moeten werken, en het is tegenwoordig gratis. Moet je even zoeken op de Microsoft-site.
Verwijderd
de rede dat het niet feilloos werkt is omdat het er niet voor gemaakt is ... dus je zal altijd moeten aanpassen. maar kijk eens op http://www.osx86project.org/ daar vind je ook een HCL (Hardware Compatibility List) en kan je zien of je hardware het kan draaien.
Dit zou eigenlijk beter in Apple Talk thuis horen, maar aangezien OSX niet ondersteund is op niet-Apple hardware is het daar weer niet toegestaan.
Dit topic gaat dus dicht.
Dit topic gaat dus dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()