Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Toen je op die exacte foutmeldingen zocht, welke resultaten gaven niet voldoende antwoord?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Allen. Vandaar mijn post hier.BtM909 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:35:
Toen je op die exacte foutmeldingen zocht, welke resultaten gaven niet voldoende antwoord?
[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 01-10-2006 15:41 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat BtM909 bedoelt is welke antwoorden je vond, as in noem ze eens op. Nu lijkt het net alsof je compleet geen onderzoek hebt gedaan, en als we niet weten wat je al geprobeerd hebt krijg je veel oplossingen die je al geprobeerd hebt waarschijnlijk.
Jezus. Ik kan zelf ook denken hoor. Ik heb de foutmelding gegoogled. Een gast belandt al snel in een "dat-is-diefstal" bullshit thread. Concrete technische oplossingen heb ik niet. Het is ook niet echt een probleem waarvan je zegt "Goh... eh, laten we DIT 's proberen!". Ik kan zelf ook nadenken gast.Martinator schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:45:
[...]
Wat BtM909 bedoelt is welke antwoorden je vond, as in noem ze eens op. Nu lijkt het net alsof je compleet geen onderzoek hebt gedaan, en als we niet weten wat je al geprobeerd hebt krijg je veel oplossingen die je al geprobeerd hebt waarschijnlijk.
Maar goed, ik weet weer genoeg. Donder maar op slot. Dan niet.
Met jouw motivatie heb ik weinig andere keus. We vragen je om te tonen wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd, zoals je bij registratie in Registratievoorwaarden en faq ook uitgebreid is uitgelegd. Als dat al te veel gevraagd is, vraag ik me af wat je hier doet.spaceboy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:02:
[...]
Jezus. Ik kan zelf ook denken hoor. Ik heb de foutmelding gegoogled. Een gast belandt al snel in een "dat-is-diefstal" bullshit thread. Concrete technische oplossingen heb ik niet. Het is ook niet echt een probleem waarvan je zegt "Goh... eh, laten we DIT 's proberen!". Ik kan zelf ook nadenken gast.
Maar goed, ik weet weer genoeg. Donder maar op slot. Dan niet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()