[screensaver] Windows XP MC -> Windows XP?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:39

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb hier een pc met Windows XP Media Center. Daar zit een screensaver bij van een aquarium. Die wil ik ook op m'n andere WinXP bak. Maar als ik die file (wpgldfsh.scr) op m'n XP machine probeer te starten zegt 'ie:

The Aqarium screen saver that is installed with Windows Digital Media Center Enhancements works only on Windows XP Media Center Edition.

Is hier een hack voor??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Toen je op die exacte foutmeldingen zocht, welke resultaten gaven niet voldoende antwoord?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
BtM909 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:35:
Toen je op die exacte foutmeldingen zocht, welke resultaten gaven niet voldoende antwoord?
Allen. Vandaar mijn post hier.

[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 01-10-2006 15:41 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
spaceboy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:41:
[...]

Allen. Vandaar mijn post hier.
Wat BtM909 bedoelt is welke antwoorden je vond, as in noem ze eens op. Nu lijkt het net alsof je compleet geen onderzoek hebt gedaan, en als we niet weten wat je al geprobeerd hebt krijg je veel oplossingen die je al geprobeerd hebt waarschijnlijk.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Martinator schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:45:
[...]

Wat BtM909 bedoelt is welke antwoorden je vond, as in noem ze eens op. Nu lijkt het net alsof je compleet geen onderzoek hebt gedaan, en als we niet weten wat je al geprobeerd hebt krijg je veel oplossingen die je al geprobeerd hebt waarschijnlijk.
Jezus. Ik kan zelf ook denken hoor. Ik heb de foutmelding gegoogled. Een gast belandt al snel in een "dat-is-diefstal" bullshit thread. Concrete technische oplossingen heb ik niet. Het is ook niet echt een probleem waarvan je zegt "Goh... eh, laten we DIT 's proberen!". Ik kan zelf ook nadenken gast.

Maar goed, ik weet weer genoeg. Donder maar op slot. Dan niet.

• anandus
  • Niet online
Is het overigens dezelfde aquarium screensaver die in het Windows Plus! pakket zit? :)
Klik

Edit:
hier kan je de demo downloaden :)

[ Voor 50% gewijzigd door anandus op 01-10-2006 16:12 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
spaceboy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:02:
[...]

Jezus. Ik kan zelf ook denken hoor. Ik heb de foutmelding gegoogled. Een gast belandt al snel in een "dat-is-diefstal" bullshit thread. Concrete technische oplossingen heb ik niet. Het is ook niet echt een probleem waarvan je zegt "Goh... eh, laten we DIT 's proberen!". Ik kan zelf ook nadenken gast.

Maar goed, ik weet weer genoeg. Donder maar op slot. Dan niet.
Met jouw motivatie heb ik weinig andere keus. We vragen je om te tonen wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd, zoals je bij registratie in Registratievoorwaarden en faq ook uitgebreid is uitgelegd. Als dat al te veel gevraagd is, vraag ik me af wat je hier doet.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.