Toon posts:

Counter Strike en Dual Monitor Setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HoiHoi Allemaal,

even een vraagje (meestal vind ik het allemaal wel maar nu ff niet.);

ik heb sinds gisteren 2x Samsung SyncMaster 913N staan. Werkt heerlijk, vooral met programmeren enzo. Maar natuurlijk doe ik ook wat spellen, waaronder counter strike. Nu wil ik graag dat in een van de twee windows counter strike draait en ik rechts gewoon kan internetten, film kan kijken etc. Counter strike moet je wel eens ff wachten ofzo dus dan is dit makkelijk.

als ik links counter strike heb en rechts firefox dan kan ik eenmaal in counter strike, niet meer met de muis naar het rechter scherm. Als ik dan alt tab doe, dan springt counter strike terug naar de taakbalk (minimaliseren). Dat wil ik eigenlijk niet.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De makkelijkste oplossing is Counter Strike in windowed mode draaien. Dit kan met alt-enter in het spel maar je kan het ook in de snelkoppeling instellen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-06 13:49
Heb het ook een tijdje geprobeerd, maar volgens mij kan dat gewoon niet.

Je counter-strike draaid op de voorgrond, als je dan esc drukt, zodat je in het menu zit, kan je wel met je muis naar andere scherm, maar als je dan klikt minimaliseerd cs zich automatisch.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-07 19:39
Ik heb hier iets gevonden:
http://forums.clantemplates.com/showthread.php?t=99968

Ik weet niet welke videokaart je hebt, maar je kunt dus een primary en een secondary scherm instellen en daar tussen schakelen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het eens geprobeerd om het windowd te krijgen, dit kun je instellen bij options. ik ga daar nu eens ff mee spelen, kijken of daar aan te wennen valt :)

goeie tip!

ik laat ff wat weten hoe het lukt

Verwijderd

Topicstarter
op zich werkt het best goed. alleen is het ff wennen aan counter strike in een window. dat is niet erg lekker vind ik zelf. daarom dan toch maar weer terug naar de windowed manier en dan de rechterkant maar neit gebruiken... totdat ik een betere oplossing bedacht heb
Pagina: 1