Waarom een PC met 6 netwerkkaarten erbij? Coax kun je gewoon met T stukjes langs elke PC laten lopen, en aan de uiteinde een terminatortje en klaar is Clara. (voor de 'informatici': coax = ring)
Gewoon 5 van deze:
En op de 2 'buitenste' PC's zo een:
IPX/SPX protocol installeren (niet vergeten Ethernet frametype op 802.3 te zetten op alle PC's!), en eventueel TCP/IP...alhoewel veel spellen uit de begindagen de voorkeur aan IPX gaven.
Gewoon 5 van deze:

En op de 2 'buitenste' PC's zo een:

IPX/SPX protocol installeren (niet vergeten Ethernet frametype op 802.3 te zetten op alle PC's!), en eventueel TCP/IP...alhoewel veel spellen uit de begindagen de voorkeur aan IPX gaven.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Het is was geen wacky wheels - ik bedoelde cartoonachtig niet op die manier 
Ik heb hem gevonden denk ik.. dit was hem volgens mij wel:

SuperKarts uit 1995.
Enneuh..... wie kent deze nog?

One Must Fall 2097
Overigens deed Descent het ook altijd erg goed op onze LANs totdat iemand groen werd en snel naar de badkamer moest rennen..
Ik heb hem gevonden denk ik.. dit was hem volgens mij wel:

SuperKarts uit 1995.
Enneuh..... wie kent deze nog?

One Must Fall 2097
Overigens deed Descent het ook altijd erg goed op onze LANs totdat iemand groen werd en snel naar de badkamer moest rennen..
[ Voor 40% gewijzigd door tazzman op 05-10-2006 16:06 ]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1