Dit heb ik al een paar keer gedaan, geen resultaat.
thijs_cramer schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:14:
je kunt ook nog start-> uitvoeren -> sfc /scannow doen
dat hersteld alle bestanden van windows naar hun originele versie (LET OP SP2 Word ook verwijderd als je geen originele ingebakken sp2 cd hebt gebruikt)
Cd bij de hand houden
Ik heb hier een cdtje van MS liggen met SP2 erop. Dus dat zou ik eventueel kunnen proberen.
edit: Ik heb het geprobeerd, maar hij vraagt om een Windows XP prof. cd, terwijl er de home edition op staat. Ik heb die versie ook niet, dus dit is geen optie voor mij.
marquis schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:17:
[...]
Is het met ALLE usb massa-opslag? Je hebt dus al eens een andere stick geprobeert? Ik denk dat het niet in de hardware van je systeem zit, probeer je stick eens op een ander systeem. En andere USB devices werken wel. Enige wat ik me kan voorstellen is, dat de mogenlijkheid om drivers te installeren voor massa-opslag niet toegestaan is. Ik ga ff opzoek naar een linkje, er is eens iets over geschreven.
Edit: heb iets gevonden, controleer
deze link eens? LET OP, controleer het net anders om, dit is om gebruik van USB massa-storage te disabelen.
Het is echt met alle massaopslag apparaten. De USBstick waarmee ik het vandaag probeer heb ik gister nieuw gekocht. Mijn externe hd (reeds overleden..

) werkte ook niet. Dus het ligt echt aan de massaopslag apparaten.
Ik ga die link even doorspitten, hopelijk vind ik daar de oplossen.
edit: Dit is me toch iets te moeilijk allemaal, kom er niet uit. Misschien toch maar wegbrengen naar een computerzaak dan?
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 26-11-2006 19:34
]