externe hdd op tv aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.654 views sinds 30-01-2008

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
ik zoek een kasje of iets waar op ik mijn externe schijf kan aansluiten zodat ik divx films kan afspelen op mijn tv ofzow. nou is de vraag bestaat zown kastje en he duur zijn die kastjes.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

zo'n kastje heet een pc. :+

Aunt bunny is coming to get me!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 23:09

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Check freecom.nl, maar die heeft wel van die mediaplayer kastjes, waar je een harde schijf in kan zetten, zijn trouwens wel topics over.

[ Voor 10% gewijzigd door StefSOFT op 01-10-2006 12:43 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 20:29

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ja zoiets bestaad. Neem bv. een Argosy 320 GB Divx Harddrive Kost wel ongeveer 180 euro.

• harmz
maar ik kan moeilijk mijn pc van drie hoog naar beneden shouwen en ik heb geen tv out op mijn kaart zitten.

@ tweak freak ik heb al een externe schijf (iomega 320 gb) en dan zou ik die willen aansluiten op de tv.

[ Voor 33% gewijzigd door harmz op 01-10-2006 12:45 ]

Verwijderd

Een reeds bestaande usb schijf en dan een bakje om dat aan te hangen bestaat nog niet. Tenzij je echt een pc gebruikt. Maar dan kan je beter een interne HD gebruiken.

Eventueel een 2de hands pc tje. Of inderdaad zo een argosy. Ook freecom heeft zo een producten.

Edit, de acer mg3001p voldoet mss wat beter aan je eisen. Probleem met dat product is wel dat het maar amper leverbaar is. En dat is misschien een teken dat het niet doet wat het zou moeten doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 13:07 ]

• harmz
er zijn ook van die dvd spelers die een usb poor hebben maja die zijn op zich ook wel duur en ik heb niet zown heel groot buget.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je loopt hier al iets langer rond dan vandaag, je zou dus wel moeten weten hoe je een topic hoort te starten. Dit is niet de goede manier. Zoek maar eens rond op Media Center of divx spelers, dan kom je wel een eindje. Verder raad ik je aan om de Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen, hier staat het een en ander in over onze verwachtingen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Laurent op 01-10-2006 15:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.