Toon posts:

Anti Alliasing met de 7800GT MSI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
Ik kom hier niet zo veel maar ik hoop dat ik het zo goed doe. Ik heb een probleempje, ik krijgt mijn AA (anti alliasing) niet op 8x. Vroeger had ik een driver van Nvidia zelf waarbij ik hem altijd op 16x zette wat geweldige beelden gaf. Nu heb ik de nieuwste driver gedownload waar ik mijn AA niet op 8x kan zetten omdat er dan geen vinkje voor komt. Dat lukt pas bij 4x. Ik begrijp er niets van en baal behoorlijk. Ik heb ook wat oudere drivers geprobeerd maar dat helpt niet. Ik draai nu 91.28 met mijn 7800GT MSI. Wat kan ik er aan doen? Is mijn kaart kapot? Ik begrijp het niet. Wie helpt mij?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Haal je AF en AA niet door elkaar?

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Je kaart is sowieso niet kapot, wellicht kan je ingame proberen wat te veranderen in de Advanced settings?

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal AF en AA niet door elkaar, 100%. Ik wil liever niet ingame mijn AA aan aangezien dat verschrikkelijk veel frames trekt. Hij heeft het eerst ook gewoon toppie gedaan, ik begrijp er dus niets van.

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
16xAA hehe hou je van slideshows ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Het liep anders best goed! 8)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-07 13:01

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

NVIDIA is beperkt tot 4x Anti Anialising, terwijl ATI weer tot 6x gaat, aniostropic filtering gaat bij beide merken tot 16x filtering....

Niets vreemds aan, je hardware beperkt de keuze, maar dat je vorige vga het kon is onzin...

Haal je toch dingen door elkaar :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Er zijn games die op het moment dat je 8 x of 16 x AA kiest gewoon terugspringen naar 0 x. O-)

Moment dat je dit niet weet denk je misschien dat je op lekkere dikke settings aan het spelen bent met hoge FPS terwijl dit totaal niet zo is.

[ Voor 45% gewijzigd door Da_maniaC op 02-10-2006 22:17 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

sain onez schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:32:
NVIDIA is beperkt tot 4x Anti Anialising
Onjuist, mijn 6800LE gaat hier tot 8xS. En de nieuwere kaarten kunnen net zo hoog al niet hoger. In SLi zou het nog hoger moeten kunnen. Hoewel het nut daarvan me compleet ontgaat...

[ Voor 20% gewijzigd door Ultraman op 03-10-2006 22:11 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 10:20

--MeAngry--

aka Qonstrukt

cybersteef schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:10:
[...]

Onjuist, mijn 6800LE gaat hier tot 8xS. En de nieuwere kaarten kunnen net zo hoog al niet hoger. In SLi zou het nog hoger moeten kunnen. Hoewel het nut daarvan me compleet ontgaat...
Mja, tussen 2x en 4x zie ik het verschil nog net als ik met m'n neus op het scherm ga zitten, maar verder dan 4x kan ik het echt niet meer zien.

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Pagina: 1