multiplie monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 23:05

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Ik ving op een of ander posting iets op over meerdere monitoren aansluiten op een systeem. Nou wilde ik vragen; hoe doe je dat:
ik heb nu zelf een stealth3 s540. Maar ik neem aan dat je dan een speciale kaart nodig heb ofzo..ik wil dus niet op 3 beeldschermen hetzelfde maar bv. met Flight Simulator 3 verschillende schermen.
En als ik een andere kaart nodig heb moet ik dan de oude dus wegdoen ? Ik heb natuurlijk maar 1 agp slot...

overigens ik heb een 21 inch monitor en twee 15 inch monitoren

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Druk er gewoon een (of twee) PCI kaartjes naast.
onder Linux + XFree 4.0 kan je zelfs je voodoo1/2 als extra grafische kaart gebruiken, ik weet niet of er zoiets voor windows is, maar een 2e PCI kaart kan iig.
let wel op dat niet elke kaart als extra kaart wil werken. ik heb zelf een S3ViRGE en die doet het als 2e, ik heb ook nog ergens een ATI liggen, maar die weigert te werken.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Onder win9x zijn s3 kaartje ideaal. Onder 2k werken die juist niet.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 23:05

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Chemist;
Dat van die s3 kaartjes heb ik gemerkt ja :(
Kan onder win2000 geen enkel normaal spel normaal spelen bah ;(

Aaargh;
als ik er een pci kaartje naast doe; wat voor software heb ik dan nodig om die 2 kaarten dan verschillend aan te sturen of zit dat al standaard in winsdhoos of zo ?
Want ik wil natuurlijk niet 2 dezelfde schermen :)

En die pci kaartjes..wat zijn daar goede voor ? prijs/kwali ?
En als ik dan geen s3 neem ben ik gelijk van dat win2k probleem af met mijn videokaart maar kan ik dan bv Quake ofzo op 1 scherm spelen ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

ooit aan matrox g400 Dual Head gedacht?